Monday, April 19, 2010

Monsters and sheep

Jeg sitter i lobbyen på hotellet vårt i kuala lumpur. Og så blogger jeg fra min nye iPod. For det er jo det man gjør nå for tida? Det er gøy. Podden sier ifra når jeg skriver noe feil. Jeg skreiv gæy istedenfor gøy. Og det sku han ikke ha noe av. Janei, hører at det er aske i Europa. Håper ikke den kommer hit. det er først når det kommer aske vi skjønner hvor avhengige vi er av fly. Jeg kommer meg ikke hjem uten fly. Eller kanskje. Tar meg bare et par uker. Ja, sku berre informere om at jeg har det veldig bra. Heeeeheeeh. For første gang i denne bloggen så passer det seg med et blunkefjes. Er dere klare? ;)

6 comments:

toro said...

du skulle jo komme ridende inn i europa!

Guro0o said...

når kjem du tilbake til Noreg?

nori said...

Den aska kan bare drite lang vei i å være her når du er på vei hjem. Du får ikke lov til å være borte en dag lengre enn planlagt!!

heidi said...

godt å høre fra deg! når kommer du hjem? :) bra du koser deg, forsett sånn! det snør her... snør ja.. ehe

Mary Lou said...

10hihihi10. ;)

the actor said...

Jeg liker at du har det bra, og tar sats allerede nå for å møte deg igjen