Wednesday, April 21, 2010

Jeg var på topshop her om dan. Der fant jeg verdens fiiiiiineste sko. Det finnes ikke ord! Men heldigvis er jeg med folk som kan minne meg på at jeg har andre ting å bruke pengene mine på. Feks sende en pakke hjem. En pakke med masse fine gaver til alle hjemme. Ja, forresten så hører jeg ei norsk jente uttafor rommet. Hu høres veldig Buskerud ut. Interessant. Jaaa, forresteeeen så er jeg i Singapore nå. Stikker til Indonesia overimorra, håhåå. Blogger fra podden igjen, derfor ingen bilder. Kan man putte bilder inn? Hvordan? Herre, føler at jeg er søttiåtte år gammal.

11 comments:

norbert said...

GAVER?? :D :D

Siri said...

Det er nesten sånn at jeg kan se for meg skoa! Begynne på C og sluter på rocs, sant?:))

Kristin said...

buskerud er egentlig et veldig rart ord.. en rud av busker. hva er en rud? hvor mange busker er det i en busk?

Dikteriet.no said...

fin blogg.

______________
Vi skreddersyr dikt og sanger til bryllup, konfirmasjoner, jubileum og andre hyggelige anledninger
Besøk www.dikteriet.no i DAG!

Ragnhild said...

hahaha ja hvor mange busker er det egentlig i en busk???

MERETHE said...

Herregud. Jeg vil også på reise. Deppe.

Nina said...

Jøsses, buskerud :)

JULIE AIDA said...

HVORFOR REISER DU SÅ MYE? JEG VIL ÅSSÅ

Ingeborg Kjaerstad said...

Nå har jeg lest alle innleggene fra hele reisen din.

Alt for å slippe å skrive hjemmeeksamen.

Puh.

Jeg vil reise, jeg og.

Grete said...

Armaa, du må oppdatere bloggen din igjen!! 21. april er lenge siden!

Solfrid, Kristin & Marie said...

NYTT INNLEGG! NYTT INNLEGG! NYTT INNLEGG!