Wednesday, January 06, 2010

So... who IS karma?

Det øsepøser ute. Det er koslig. Jeg skal lage kyllingnuddelsuppe og alle ser rart på meg. Vet at de synes det er koslig med suppe og regn, de bare later som at det er teit å spise noe annet enn pasta. Det er nemlig det det går i når man reiser. Pastapastapasta. Jeg har spist det...EN gang i løpet av FIRE måneder:) Imponert?

Nå blir det mye blablabla assa... Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, jeg kan jo fortelle hva jeg har gjort i det siste

- mye forflytting (som alltid) (er visst det travelling handler om)
- rafting (!!!!!!)
- hesteridning (enda flere utropstegn: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
- mata djevelrokker (sånn som steve irwin var litt uheldig med)
- blitt bitt av en FISK
- gått ei litta tur i Abel Tasman National Park
- leika med masse fine folk

Og det er to grunner til at jeg ikke blogger så mye for tida
1. Det er sjeldent internett supertilgjengelig
2. Det er mye mer gøy å bli kjent med folk og nyte tiden jeg har her

5 comments:

Noris said...

For et herlig bilde av en herlig jente!

Ninas Magiske T-Skjorte said...

Blitt bitt av en fisk!? Heldigsau! Tenk å ha det på CV'n a!

kristin said...

den kjolen var jævla fin

Eirin said...

artig bilde!

Rafting er knallgøy! :))

Jenny said...

DU ER SÅ HELDIG! Håper du har det superbra!