Monday, January 11, 2010

Burger

Idag så jeg veldig mange kaste seg fra en bru.
Nei, ikke på den måten.
De hadde en strikk festa til ankler og midje. Så de falt ned. Og spratt opp igjen. Og så ned igjen og så litt opp igjen.
Det var gøy å se på.
Gøy å SE på. Jeg ville AAAAAAALDRI ha gjort det. Neineineinei. Istedenfor skal jeg på cruise gjennom fjordlandskap, paraglide og på horsebackriding for å se forskjellige steder LOTR ble spilt inn. Hahaha. Herre. Gjør så mye rart vett. Ja, snakker om rart... kom på noe jeg ikke har nevnt på bloggen. Jeg stikker til Asia en gang i feb og blir der ei stønn. Heiheihurra.



BTW: Jeg kan trøste alle dere hjemme med at det IKKE er så veldig varmt her. Har begynt å miste brunfarge:((((

13 comments:

Ingvild said...
This comment has been removed by the author.
Ingvild said...

Haha, jeg sletta commenten. Jeje. Du får sikkert se en masse skog hvor "denne scenen ble spilt inn her, mens den ble spilt inn her". knis. Skal du tilbake til oz etterpå da, eller skal du reise viaree? Er ikke bare du som er endrer hudfarge - har gått fra den everlasting-fargen jeg fikk etter å ha vært i australia til å bli albino-ish. Når jeg tenker meg om, så har jeg vært litt blå også, så jeg er nok en halv Na'vi (avatar-land-befolkning-person). lol megalol superlol

isabel said...

HELDIG

krtistyin said...

nå fikk jeg løst på burger

Linnéa said...

du kan hoppe i fallskjerm men ikke strikk? ...


Tenkte på deg i dag da jeg hørte DAGSREVY-LYDEN!!! Hadde drept for å få den som meldingstone igjen

Ragnhild said...

drekker du øl?

Hildur Guðrún said...

øy! Sifra hvis du er et sted i India i mars a!

Julie said...

du er jo så fin arma! jeg savner deg som alltid

Marie said...

Mistmistmistmist!

Borghild said...

Åh, du din heldige jævel som lever livet.

Hanne said...

KJÆRE! I have missed you!

Andrea said...

Hei!! Jeg er ferdig på vgs til våren, og det eneste jeg vil er å reise.. Så jeg har et par spm til deg! Håper du kan svare!!!!:)

Hvor er det du reiser?
Reiser du med noen?
Er det et reisebyrå som ordndet det for deg?
Hvordan bor du?
Hvor mye koster det?
Ken du velge selv hvor du vil?

Arma said...

Hvor er det du reiser?
USA, Fiji, Australia, NZ er landene jeg har vaert i. Planen videre er malaysia, thailand, vietnam, laos og kambodsja (omg, skrives det saann?)

Reiser du med noen?
Nope! Lonesome traveller.

Er det et reisebyrå som ordndet det for deg?
Baade og. Bestilte billetter gjennom kilroy. Resten fikser jeg selv.

Hvordan bor du?
Lever livet paa hostell!

Hvor mye koster det?
Her i NZ koster det ca 100 kr per natt, mens det i USA kostet mer 200 kr per natt.

Ken du velge selv hvor du vil?
OH YEAH. Love it.

Og btw. Reis.