Saturday, October 24, 2009

Kvisleis lurar du?

Jeg maa oppdatere naa. Mest for aa si at jeg lever. Og at jeg er tilbake i Sydney. Og at jeg tror at jeg vil feire nyttaarsaften i New Zealand. Og at Guro og Anita (fra KONGSBERG) er her med meg. De sitter faktisk rett ved siden av meg. Jeg maa ogsaa si at jeg flytter inn i ei litta leilighet med bla. Charlotte (fra KRISTIANSAND)her i Sydney paa mandag. Der skal jeg tilbringe de tre neste ukene. Og saa maa jeg si at jeg har blitt litt brunere fordi sola skinner og jeg mer enn gjerne ligger og ruller meg i sanda paa ei fin strand. Og saa maa jeg si at jeg traff ei veldig aalreit jente fra USA i Perth som skal mote meg igjen, saa skal vi reise litt sammen og highfive over det meste. Alt er veldig fint naa. Og derfor blir det lite blogging. Og det er vel forsaavidt et godt tegn?

3 comments:

Anonymous said...

Jepp godt tengn, du koser deg vel masse! :D

anomyn said...

døyr av misunning altsåååååå

the actor said...

kosærsæ? ;)