Thursday, October 29, 2009

Glebe

Kanskje jeg skal blogge litt om livet i en leilighet.

Igår tok jeg motet til meg og ringte 3. Det er det selskapet heter. De heter 3. Forvirrende. Ja, vaffal, det er de som gir meg nett. Eller de jeg kjøper nett av. Jeg ringte dem fordi det var noe feil. Med "feil" mener jeg at jeg hadde klart å trykke feil kode tre ganger på rad da jeg skulle fylle på med mer penger. Så viste det seg at han IDIOTEN som solgte med sticken og abonnomentet aktiverte det feil. Heihurra og typisk meg, I know. Endte vaffal opp med at jeg fikk masse gratis nett.

Oi, gudamegsåkjedelighistoriegitt.

Kan vel fortsette med at jeg prøver å ikke bli så sinnsvakt fatty. Men gsus, det er vanskelig her i Sydney. Det er helt grisemange steder å spise. Kristen, som jeg ble kjent med i Perth, fortalte meg at hun ville tilbake til Sydney på grunn av én ting. Baja Cantine. Mexicansk restaurant. Vi var der, Guro, Anita og jeg. Der skal jeg gifte meg. Med Jude Law/en annen over middels kjekk, kjent person. Og vent, det er mer. Rett ved siden av har de en sjokoladerestaurantcaféishting. Der skal jeg døpes. I sjokolade. Ja, you get my point. Å bo i leilighet og ikke ha jobb betyr at jeg blir noe større. Når jeg kommer hjem kan jeg gi alle en kjempestor klem. Bokstavelig talt.

Her er da meg og mitt besøk forrige uke

4 comments:

Guroo said...

nei saa jaevlig fint bilde!

Linnéa said...

ammagad i miss you!!!

Ingvild said...

Der har jeg også vært, men jeg hadde helt glemt det. Måtte plutselig sette meg ned, eller det gjorde jeg kanskje fra før, og se igjennom bildene mine fra oz. Det er ikke langt i fra at jeg bestiller enveis billett nedover, og blir der til jeg dør ;-o

Ingvild said...
This comment has been removed by the author.