Monday, September 14, 2009

And all that jazz

Okei, nå må jeg fortelle litt.
Jeg skulle egentlig bo på Venice Beach to netter før jeg dro til Fiji.
MEN så sa hu ene som var med på rundtur, Katie, at hu skulle dra en dag tidligere enn planlagt til New York, så jeg kunne bare ta hotellrommet hennes.
Okei, thank you, sa jeg og sa ja til rommet. Spurte om hu ville ha penger, men hu sa nei.
Så da bodde jeg og ei til, Emma, på hotellrommet den natta. Det var fint. Og noe annet enn telt (som jeg hadde bodd i de siste dagene).

Så kom jeg frem til Venice Beach Cotel (ikke skrivefeil, heter faktisk det) og skal sjekke inn.
Hello, sa jeg. I'm Arma.
Hey, Arma. Your room has been upgraded, sa hu.
Now you have an ocean view and a bathroom in your room.
Thank you, sa jeg og gikk opp trappa.

Så gikk jeg på stranda med flipflops i den ene handa og ipoden i den andre. Venice Beach er et av de beste stedene jeg har vært i USA forresten. Mye bedre enn resten av LA. Synes jeg.

Ja, anyroad. Jeg kjøpte meg dagspass til internett. Det kostet meg 7$. Så nå har jeg betalt 7$ for å finne ut at det er regnsesong på Fiji atm.

Seriøst, jeg VISSTE at noe sånt kom til å skje. Jeg kanke bare ha flaks med hotellrom vettu.

6 comments:

heidi said...

haha i love you!, karma ya'no kos dæ på tur :D

JULIE AIDA said...

ja, det kiler skikkelig, det gjorde min til og med:
http://i31.tinypic.com/oiuntd.jpg

Ingvild said...

Haha, Armaa ;-p Selv om det er regnsesong betyr det ikke at det regner hele tiden. Ei som jeg kjenner er der nå, og det er sol og skyfritt, så jeg tror ikke du behøver å gruve deg på forhånd ;-p Det var vulkanutrbudd and such da jeg skulle dit, så det er vel hakket værre ;-p

Nugget said...

ååå, digger også venice beach! sykt mye random å hvile øynene på :P

Hillan-Pillan said...

ååå fyyy, jeg gleder meg til å reise. MEN jeg har ett par spørsmål til deg, som jeg har til alle andre som reiser/skal reise, nr 1. Reiser du med et "program" eller på frifot. Med program tenker jeg type "explore" elns. nr 2. Hvor mye cash har du beregnet til turen?
KLEM

hedda said...

off, så kjipt! haha, du har akkurat samme tankegang som meg.