Monday, August 31, 2009

God natt, morgen, ettermiddag, jeje

Nå ligger jeg i senga på hostellet. Klokka hjemme hos dere er 03:41, og hos meg er den seks timer mindre. Idag (imorgen?)(forigårs?) har jeg da altså rukket å være innom kongsberg, oslo, london og new york. Selvfølgelig mest stas å være her i NY. Har blitt kjent med to flotte jenter fra Sverige og England. Imorgen (jejejeje, whatevah) skal vi sightse. Vi skal se den derre statuen (også kjent som frihetsgudinnen), ground zero, vi skal GÅ opp empire state buildning osv. Idag har jeg valset rundt i nabolaget (nesten-harlem), sett litt av central park og hengt på times square (var på m&m-butikken. GSUS)

Får btw trent engelsken min GREIT, for å sirre sånn. Hu svenske skjønner ikke hva jeg sier når jeg prater norsk, så da blire rett og slett engelsk.

Imorgen får dere kanskje bilder, for da har jeg kanskje husket å putte kameraet i veska.

8 comments:

heidi said...

ææææ vil å vær i NY! kos dæ masse bejb! :D

Eirin said...

BRA!

Espen said...

Du får definitivt trent engelsken din, ja. I starten pleier man å være litt sjølkritisk og synes alt man sier er feil uttalt og hele pakka, men man kommer fiiint inn i det etterhvert. Særlig så lenge borte som du blir.

Dæven, som jeg misunner deg! Kos deg, Arma! :D

eveline said...

det er greit at du er langt borte når du er så flink til å fortelle hvor du er og hva du gjør.
dette liker jeg.
kos deg videre i NY.

ivine said...

skjønner ikke hvadeter med svensker og dansker, jeg....de skjønner jo INGENTING annet enn sakte engelsk. merkelig. VI skjønner jo dem. noe har gått galt der...
(ikke for å generalisere altså, for de som måtte være svenskedanske der ute, men hey...)

Solfrid, Kristin & Marie said...

Åh, jeg gleder meg til videre updates! Herlig, Armis!

Karianne said...

De spiller inn "sex and the city 2" i NY nå! Det må du få med deg:) Ikke hver dag du kan få blikkontakt med mr.Big ;)

AudM said...

haha, hun må være passe dum!