Saturday, August 29, 2009

Alene i verda

Nå skal jeg være bakvendt gravid så lenge jeg orker. Sekken er ca tolv kilo og det føles bra å ha den på. Imorgen er min siste dag på norsk jord på...lenge.
Kanskje hadebra. Snakkes i New York. Eller kanskje før. Lander vaffal kl ett i NY på mandag (lokal tid). Tror jeg. Ja. Håper det. Bank i bordet.

Idag fikk jeg dette av Eirin. Slettest ikke barnslig, berre fint.


Fikk forresten også et lykkearmbånd. Og ikke for å sanke kommentarer, men jeg trenger faktisk lykke.

10 comments:

heidi said...

lykke til! kos deg masse, og jeg vil ha kort fra aus! :D

kristin said...

den var veldigveldig fin og aldeles ikke barnslig

Marte said...

jeg begynte nesten å grine av gaven fra Eirin. Du er så jækla fin Arma!

Eirin said...

ikke barnslig, for uansett om jeg er hundreogfirrogførr så kommer jeg til å skrive like skeivt.
God tur(seff blir det en god tur)!

Anonymous said...

Kos deg!

Jenny said...

Du er så heldig. Herregud. Tenk å ha verden for sine føtter. Jeg lurer på om jeg kommer til å ha det. Neste høst, altså. Jeg vil ikke sitte fast her hjemme, hvertfall. Håper du har det bra og opplever masse fint og litt skummelt men ikke farlig. Bare sånn at du kan fortelle om det til barnebarna dine slik at de kan lære noe fra den gangen du hadde verden for dine føtter.

Trond said...

Heia Arma!
Lykke til og god tur! Husk å sende oss i gamlelandet noen oppdateringer av og til da.

Elisabeth said...

KOS DEG!! :D

e said...

Bloggen din er faktisk helt genial! love it! og lykke til ;)

ivine said...

åh, eirin er herlig asså :D