Thursday, July 09, 2009

Very... you

I natt jobbet jeg nattevakt. Dvs at jeg var ferdig på jobb ni imorges.
Jeg ble sendt hjem klokken åtte fordi jeg var kvalm.
Etter ti minutter med gange for å hente sykkelen min + tretti minutter på sykkel klarer jeg da å spy RETT UTENFOR huset mitt.

1. Jeg kunne vel klart å spy på veien?
2. Jeg stod med nøkkelen i handa da jeg kastet opp
3. Jeg satset full on på at regnet kom til å skylle det vekk. Well...nei.

FML.

(Her kunne jeg lagt inn et bilde av oppkastet (ja, jeg tok bilde, måtte jo sende det som mms til eveline), men jeg sparer dere for det. De som eventuelt vil se det kan henvende seg til meg på mail).

10 comments:

eveline said...

eller hendvend dere til meg.
i say: yellow.

Nina said...

Nei huff! Så fælt!! Vil helst ikke se bilde, takk! :)

Mary Lou said...

jeg henvender meg.

Nugget said...

akutt oppkast, digg.

Anonymous said...

LOL. Eg vil ikkje sjå bilde, men takk anyway.

Ida Elevine said...

...her jeg sitter og drikker en mindre vellykket smoothie samtidig som jeg leser, for å rekke å sjekke innom deg mellom jobb og restaurant(luksusherlig, ja!), er jeg ganske kjempetakknemlig for at jeg slapp å se det bildet oppi det hele...
nestenguff + bildeguff= guffguff

Hanna said...

FYL

Hanne said...

MAIL!

FML?

Nøve said...

åneii, haha! (bra du ikke spydde på jobb?)

god bedring.

Anonymous said...

skal du ikke oppdatere snart :)))