Monday, July 06, 2009

Cherrypop

I det siste har jeg hatt det fint. Over middels fint.
Det kan ha noe å gjøre med
- Jazzfestival
- Varme
- At jeg jobber masse i fin jobb
- At jeg sluttet i teit senterjobb
- Kjekk(e) gutt(er). De er overalt nå i sommer.
- Kommentarer som at jeg var "bra drita" når jeg ikke hadde drukket en prosent alkohol engang. For jeg hadde nemlig tidligvakt dagen etter. På den fine jobben. Kommentaren sier sikkert sitt om mine egenskaper innen dans.
- Roser som blir gitt
- Åtte uker.
- Lønn fra både her og der
- De her + flere.



Janei, et fint og opptatt liv. Sry about that.

5 comments:

Anonymous said...

Hardt å ha eit fantastisk liv, skjønar eg. Kjekke gutar er ikkje å forakte.

schnik said...

du er heit <3

Mary Lou said...

Ser ut til at det blir meg, deg og julla til helga. Men fint blir det uansett.

Vi kosa oss greit på jazzen.

Ida Elevine said...

bra jenter du har der, ja :D

NINA said...

Ah, du er så flink :) Håper jeg får sett deg før du drar down under

<3333333333333333333333111