Wednesday, May 27, 2009

Good morning, sunshine

Her om dagen tok Kristin, Mo og jeg turen innom finn.no. Nærmere bestemt på "gis bort".
Og hehehehelloooo der var det mye nyttig og fint gitt!

(her tar jeg med samtlige skrivefeil som er skrevet i annonsen)

- Metall trapp (hello orddeling)
- Trevirke til st. hansbål eller annet (jess, masse gammelt tre)
- Rekkverk for veranda gis bort
- Puff (hahahahaha)
- Takstige
- Polaroid film gis bort (det her er jo kanskje verdi?) (la vaffal med linken)
- Volvo 245 (råne?)
- Ca 110m2 takskifer gis bort ved selvplukk
- Fin 1962 modell Tuja gis bort
(dette er et TRE altså). Beskrivelse: Grønn og frodig Tuja gis bort til snille hagevenner. Treet er nesten ferdig utvokst, ca. 14 meter og vant til barn.
- Malingrester (kunne blitt et spennende hus)
- Bue (?)
- Nesten full bag med Donnal, Bamse osv gies bort! (Donnal? DONALD?)
- ca 30 telefoner gis bort
- fin, grønn HEKK gis vekk ca 10 -12 meter
- Falmet Ikea sofa
- Solbriller gis bort (om du bor i området rundt Horten er dette et kupp!)


Janei, det er alt i alt verdi å ta seg en tur på finn.

9 comments:

Unknown said...

Hahah... festlig! ;)

Marie said...

Haha! Supert for studenter! Jeg skal lett skaffe meg en hekk

shni said...

hahahahahah dør litt

Jenny said...

Tilfeldig at det står 23 ved siden av brillene? Neppe. Vi spiller 3. og 4. juli i festivalgata, så det er gratis å se oss! De fleste av oss skal være der under hele festivalen, så jeg vil gjerne få en rundtur. Det høres bra ut. Jeg har løpt orientering i Kongsberg før, men sånn ellers kjenner jeg lite til byen.

Julie said...

Jeg skal insta signe up for den hekken, samt solbrillene! Pææærii

Sandra said...

Hvem gir bort et barnevennlig TRE?

Nugget said...

hahahah! kunne tenkt meg en hekk på verandaen, synes den er litt lite frodig.

Kathleen said...

Visste ikke før nå at de hadde en sånn gi bort-seksjon. Hm, det må jeg se på.

kristin said...

st. hansbål eller annet, hahaha. det må vi gjøre igjen.