Saturday, May 23, 2009

Oh! My eyes!!!!!

Jeg får sånne irriterende nyhetsbrev fra overalt fordi jeg bare krysser av på at jeg vil ha det overalt.
Nå i det siste har jeg blitt flink til å melde meg av alle slags nyhetsbrev. De fleste har sånn sak man bare kan trykke på nederst, vips, så har man meldt seg av.
MEN SÅ
Da jeg skulle melde meg av nyhetsbrevet til playx.no, som selger dvder, cder osv, så var det plutselig ikke sånn sak man kunne trykke på nederst.
NEIVEL, tenkte jeg og skulle inn på sida deres. Da gikk jeg ikke på, playx.no, men
www.playx.COM

Hvis du lurer... det var ikke det engelske versjonen av playx.no akkurat.

15 comments:

Espen said...

Du aaaner ikke hvor mange ganger jeg har skrivi feil adresse når det gjelder den der!

Mary Lou said...

hahahah

Kristine said...

hehe

stor fan said...

hahahah vedder på at alle som leser dette innlegget bare måååå sjekke playx.com.

det måtte jeg vaffal.

Vutarie said...

hahahahah :D genialt

Nugget said...

heheh, liker det.

AudM said...

Omg, nysjerrigheten tok meg!

Kristina N said...

Haha, det er så kjipt og fort gjort å taste feil. Utrolig irriterende også.

Julie said...

been there done that

Anonymous said...

hahaha genialt. Jeg turte ikke sjekke......:( haha. Har forresten samme problemet, bare at jeg sier ja til alle organisasjoner som ringer meg, er blitt medlem i amnesty og en bokklubb det siste døgnet. Men kan jo være greit det og!

Nugget said...

sv: heheh, det gule på pizzaen er ekstremt fancy (les:landlord) tortillachips ;)

julie aida said...

jeg likte siden hihihihihih

julie aida said...

SEEES :DDDDD

heidi said...

greeeeeeeit at æ ska på kings of leon konsert da! :D:D:D

shni said...

venter på update!!!!