Wednesday, May 20, 2009

Eventuelt

Idag var det duket for hygge på alle fronter.
- Det var SFO der hvor vi lekte "norske talenter" og barna viste sine kunster. Eventuelt "kunster". Og barna spør meg fortsatt "er du ny her?" HVER gang jeg jobber der. NEI, jeg er ikke ny. Jeg har jobbet der siden...februar? GSUS. Små folk og hukommelse altså.

- Det var Mjølk på kinoen. Eventuelt Milk, som det også blir kalt. Jeg ble dritforbanna da jeg så den. TENK at det var sånn for bare 31 år siden.
På kinoen var det to jenter som satt foran oss og pratet HØYLYTT til hverandre. I en av de første scenene så kysser to menn og da skriker de ut "ææææææææææææææææææææsj". De trodde sikkert at filmen handlet om melk. Møkkafolk.

- Det var tranebærte. Eventuelt tranebær-te. Vi dro til Ida Elevine sin ekstremt fine og koslige hybel etter filmen. Der drakk vi te. Jeg drakk tre kopper. Rekk opp handa de som tror jeg kommer til å tisse hundre ganger de neste timene.

Det er forresten vanskelig å blogge nå for tiden. Ta alt med en klype salt. Eventuelt litt grillkrydder.

5 comments:

Ida Elevine said...

...DU er en klype grillkrydder!

AudM said...

Hahahahah eventuelt heh heh heh

norisomalltidoverreagerer said...

Du la ut det bildet, når du hadde valget mellom det og mister cuteguy? thank you very much lizm
jeg er sånn som overreagerer litt noe ganger, så kanskje jeg gjør det nå,,, men du ikke kan bruke et sånt bilde når du kaN VELGe et annet. uansett, jeg overreagerer ofte hehehehehe <3<3<3<3
men ja, zorry lizm. men du burTe ta det andre;P;P :O :D XD

Marte said...

fact: det finnes 49 forskjellige colakorker med skrift i.

Anonymous said...

skriv oftereeeeee, hver gang jeg sjekker bloggen din ler jeg, du er så genial. Skulle ønske du var min venn.......... Arma dear.... haha neida men du er kunge!