Thursday, April 09, 2009

Svett



For de som faktisk begynte å lure:
Det er en parykk som vi har på en av dokkene på jobben. Jeg ville da ALDRI funnet på å klippe av mine lokker, som jeg har grodd med et slikt slit de siste årene.

Idag har jeg vært sosial herfra til månen. Ekke vant til detta.
Og imorgen skal jeg i bursdag til Ida Elevine. Hun har spurt om jeg kan finne på noen aktiviteter. Det kommer mange. Help me. Det eneste jeg kommer på er....stolleken. Which, by the way, er en FANTASTISK lek. Men det er en tid og et sted for alt, og jeg tror DESVERRE at stolleken ikke holder mål denne gangen:((((

Så. Forslag?

6 comments:

rødtoppen said...

jeg vet om mange leker, kan tipse deg senere.. må løøøøøpe på jobbettibobb.

Espen said...

Øyh, stolleiken ruler! Jeg vil ha stolleiken!
Eller fruktcocktail, som fra barneskolen! Haha! (den er jo nesten helt lik stolleiken da)

Nina said...

Avskjed på grått papir

ole-wombat said...

vifte-med-tissen-leken er veldig fin, og alle vinner om de tør å være med

www.metamu.ipublish.no said...

Det er bare å kjøre på med drikkeleker, så kommer vel resten av lekene av seg selv!

Ingeborg Kjaerstad said...

all you need is yatzi, ludo og stigespill.