Saturday, April 11, 2009

Fruktdrikk

Idag har jeg vært litt svett. Litt sånn mer en middels svett. Det kan ha noe med en viss sykkel å gjøre. Og kanskje en viss Ragnhild bakpå sykkelen å gjøre. Og kaaanskje litt å gjøre med en viss stor, gul klump som sender ut masse varme (sola altså, hvis ikke alle fikk med seg det).

I det siste så har min kjeft (driiitstygt å si det) blitt utsatt for en gastronomisk opplevelse av ypperste kvalitet (lollert at JEG skriver sånn). Altså, jeg har smakt det før, men ikke satt sååå pris på det som jeg gjør nå.
SØRLANDSCHIPS. I alle varianter. Utenom den nye da, for den har jeg ikke smakt.
Jeg tar skåla, sender slemme blikk og snur meg vekk fra de andre. Altså...sørlandschips vs sosial. Lett match. Chipsern, du och jag.
Nei, nok snakk om fatso.

Over til et bilde på mobben som viser noe helt fantastisk. På American Apperal har de så fint, så fint sortert etter farger. HALLELUJA.

9 comments:

Espen said...

Helt enig! Sørlandschips ftw!

Mary Lou said...

Nå trodde jeg du skulle si "knapp" i stedenfor sørlandschips..
Hoho

Anonymous said...

Sørlandschips er kjempegodt!

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Gina said...

Sørlandschips og fargesortering in my <3

Anonymous said...

Kul blogg ! :-P

eveline said...

i går smakte jeg den nye med spansk skinke og salt. eller noe. det var veldig godt med en gang, men etterpå hadde jeg samma følelse som jeg har da jeg har spist baconcrisp. de derre ekle man har vond ånde av i flere dager vettu.

karoline said...

skinkechips, æssssss.

Ragnhild said...

jeg vil sitte bakpå sykkelen meeeer