Wednesday, April 15, 2009

Party time

På førtifem dager skal jeg ha tre eksamener.
Den første er på tirsdag.
På femtien dager skal jeg rekke å bli ferdig på vgs. For andre gang.
Det kan bli spennende
Om femtien dager er det under tre månender til jeg reiser.

Det er godt jeg ble frelst igår. FRELST???!!!, tenker kanskje du.
Ja, jeg ble faktisk frelst igår. Rett før jeg gikk på bussen da jeg skulle på jobb.

Dama kom bort til meg med en lapp og jeg sa takk. Se hvordan de så fint har klart å presse Jesus inn i fisken


Jeg stappet lappen fort inn i lomma, men tok den opp igjen da jeg kom på bussen.


Og VIPS så var man visst frelst. Det er du som leste dette også. Jo, væsjego! Da slipper du å tenke mer på dét.


Ah, så snill jeg er. Sikkert fordi jeg er frelst.

12 comments:

JULIE AIDA said...

faen den lappen er jo som en the ring-video! jeg ville jo ikke bli frelst, men nå har jeg lest den! KARMAAAAAAAAAAAAAAAAA


hore :))))) skal jobbe på kjøkkenet, lage frokost og middag for de frivillige og artister. jeg eter meg feit hvert år for det er gratis mat for meg. også gir jeg gratis mat til fattige venner som bare hadde råd til festivalpass, men ikke mat

heidi said...

alle som leser bloggen din blir jo frelst nå! damn. men hey om ca 122 dager er det arctic monkeys!!

Anonymous said...

lykke til med eksamen! (nå skrev jeg faktisk "det video" istedenfor eksamen, WTFFFF, snakk om å engelskfornorske seg)

og makjfkldjfl. dritfin fisk.

Maren G. said...

Den lille brosjyren der lo jeg godt av! Nei det skal nok litt til for å dra meg ut "the darkside" som vi "ikke-religiøse" er på...

...levende kristne... Uforglemmelig!

Jeg stjeler bildene og lagrer de på datan!

Maren G. said...

Herre Gud, jeg vil se neste side... hvor skal jeg ta komtakt? Himmelveien 777, level 9, Postboks Perleporten??

heidi said...

eni med press. nå er jeg avhengi, tror jeg er litt lat :p

Elisabeth said...

ARMA ENDELIG ER DU FRELST! Skal vi gå på explotion sammen:)?

Kari Bryge said...

HAHA!

Har du sett Visjon Norge noen gang?
En egen kanal der de frelser folk, også har de en papirtavle der det står antall frelste den dagen. Anbefales på det varmeste. De har webtv også, hvis du er interessert. Og det regner jeg med at du er;););))) hehehhheee

Julie said...

Tror det er mye kulere å henge rundt i helvete med avdøde rockestjerner som har levd livet enn å sitte i himmelen sammen med pedofile draps- og voldtektsmenn som har bedt gud om tilgivelse rett før de døde.

Kristina N said...

Takk, takk ;D

Sofsen said...

Hahah, jeg ler.

Marie said...

hahahaha, sykt morsomt.
"Ta kontakt med LEVENDE kristne mennesker"
herregud.