Wednesday, April 22, 2009

Oh no

Dette har jeg ikke skrevet om på bloggen, men hei, nå får offentligheten vite det.
Dere vet samordna opptak?
Der hvor man søker på skoler?
Gjerne i fullt alvor?

Janei. Siden jeg ikke skal gå på skole til høsten uansett, så tenkte jeg at jeg kunne jo søke for moro skyld.
Dette resulterte i at jeg søkte
- Bevegelses- og idrettsvitenskap, politisk økonomi og musikkvitenskap ved NTNU
- Teologi på MIS (misjonshøgskolen i Stavanger)
- Friluftsliv på NIH

Så tenkte jeg bare automatisk at de ikke kom til å ta dette på alvor...
HELT TIL jeg fikk brev fra NTNU igår.

Ja, les selv...



UPDATE!
Jeg vurderer å blåse støv (bokstavelig talt, hehehehe) fra blokkfløyta fra 4.klasse og dra til Trheim!

17 comments:

Nina said...

hahaha :p

kristin said...

iha, så kult :p

Anonymous said...

hahahaha

JULIE AIDA said...

hva venter du på? BARTELANDJ, HÆR KJÆM A!!!

JULIE AIDA said...

neh, jeg har masse idéer, jeg må bare huske å kjøpe ballerina, smil og mozell før jeg drar på skolen. om jeg funker om morran

JULIE AIDA said...

pleier heller ikke min å være, men jeg blåser gjerne i det :((((

Espen said...

HAHAHAHA, Arma daaaaaa!

Amanda said...

hahaha, jeg tror blokkfløyteoppfriskning på ntnu hadde passet deg ypperlig!

Anonymous said...

do ittt! dropp usa lzm, musikklinja på ntnu er ti ganger kulere

Julie said...

HAHAHAHHA ARMA! Jeg er lett med som moralsk støtte og mentor!

Kari Bryge said...

do it, do it, do iiit!

Marie said...

Hahaha! Ja, det syns jeg at du skal prøve deg på. Ta med blokkfløyta, noen grytelokk og det gode gamle vaskebrettet, så skal vi nok se å få deg til trondheim neste år:)

ISABEL said...

hahahha !!

Ingvild said...

Spennende! You go girl ;)

JULIE AIDA said...

awwwww. jeg ga bort boller til en sur kid. han ble ikke glad engang, for BOLLA VAR HARD SA HAN. da sa jeg SKAL GIRRÆ HARD JÆ!!!!!!!!!!!!11



neida...men skulle ønske jeg hadde motet.

tritonus said...

hahaha. eg er innkalla til same opptaksprøva i oslo, men det var nok meir planlagt:p

Emely said...

hahaha, gjør det plz!