Tuesday, April 21, 2009

g 52 drammen.

Alt ordner seg for snille piker, var det noen som sa en gang. (Eller bare på femtitretusen russekort)
Hvorfor i hælvette ordnet det seg for meg idag, tenker jeg.
Jeg fikk faen meg ca fire-fem karakterer bedre enn jeg trodde jeg skulle få. Snille, snille (eventuelt senile) sensorer.

Jeg tok bilde av meg selv med WEBCAM på stasjonen i Drammen idag. Detta blir en tradisjon.



Asl?

Nå fikk jeg akkurat en melding, så slo telefonen min seg av før jeg fikk sett den. LOVELY.
Jess, bare tulleblogg idag. Men idag starter livet mitt igjen. Hejhejhallå

6 comments:

heidi said...

så det gikk bra på engelsken?;)

btw jeg er også freslt, fikk snær papirdritt i byen i går. lolz

Nina said...

GRATTIS MED FEMMER`N! HIGH 5! hoho

heidi said...

ja det betyr helt sikkert det samma som kongsberg ja;p

nice, værde! jeg aner ikke egentlig, ok i guess:p vanskelig å si på en skriftliig hvis det ikke går helt rævva lizm

Anonymous said...

så bra! gratulerer :D
og ja, det er alltid digg at man kan se søppeltv på tv akkurat når man vil 8)

ingvild said...

webcam på en stasjon, den var ny!

Julie said...

Jeg er så stolt av deg Arma !! <3