Sunday, March 08, 2009

Lipton

Igår var vi på kino og så Appelsinpiken. Den fine filmen som jeg skulle forelske meg i. Og senere skulle jeg være veldig lykkelig fordi jeg fant den til 99 kroner på platekompaniet.no.

Den drømmen knuste ganske greit.
Ikke fordi den ikke kommer til å koste 99 kroner på platekompaniet.no (de dumper den garantert ned på 29 kroner med en gang), men fordi jeg har fått ENDA et bevis på at minioriteten av norsk film faktisk klarer å kave seg opp til et nivå der hvor det kan bli kalt for noe "bra".
Vi har noen bra, sånn som Reprise. Men KJÆRE OSS, vi har så mange andre som trekker ned alt-i-alt-inntrykket. Nei og nei, jeg holder meg unna norsk film så godt jeg kan.

Å, nå hørtes jeg ut som en filmanmelder. Jaja, once in a lifetime.



BTW! Jeg har meldt meg som frivillig på Øya. Under kategorien "dekor". En femmer på at jeg ikke får noe jobb med dekor. Så synd, jeg som har så mye talent:(((
Lalalala øya lalala ØYA

5 comments:

heidi said...

ØYA øya ØYA øya!!! åh, det blir så bra!

Linnéa said...

skal jeg også melde meg som frivillig der?

Hehe Javel said...

http://www.youtube.com/watch?v=lqSuLUw5sF0

fant den på youtube nå, ble litt skuffa :( jeg som trodde jeg hadde funnet min nye helt

Anonymous said...

"Fantomet er hard mot de harde!" (gammelt jungelord)

Anonymous said...

Jeg har også erfart at norske filmer ikke er noe for meg.For å være ærlig; jeg syns de suger. Holder meg også unna de norsk film! Trist, men sant!