Friday, March 06, 2009

Fistful of love

På tirsdag nevnte Eirin at jeg brenner meg på diverse ting jævli ofte. Så lo vi litt av det. Og jeg tenkte
"Hmmmm, tenk at jeg ikke har brent meg på en stund..."

På torsdag brant jeg meg på ovnen.

Altså. Jeg tiltrekkes av alt som er varmere enn seksti grader. Enten det er vann, ovn, panini-grill, damp fra en eggkoker, rettetang, lyspære eller en kran i et badekar i Kroatia.
Jeg ser ut som en emo. Den panini-grillen satte spor i meg, for å sirre sånn. På undersiden av underarmen. KULT.

Og endelig har jeg fått meg spottern (spotify). Jippipippi, nå hører jeg på S Club 7. Tralala, reach for the stars, trenger ikke laste ned!

Neste gang jeg blogger (når blogspot igjen tar vekk alle innleggene mine og truer med både det ene og det andre) skal jeg ta med et godt, gammeldags, realt bilde fra mobilen. Stay tuned.

7 comments:

heidi said...

glær mæ :D

Emely said...

Jeg fikk spotify igår jeg og! Satt til klokka ETT og hørte på musikk. craaaazy

Ragnhild said...

HVA er spotify?

Anonymous said...

Jeg står på venteliste, tenkte jeg skulle bli innvitert til Spotify snart jeg og.

Flink du er til å brenne deg da :D Alle har sine talenter, her har du funnet ditt.

Anonymous said...

luuul, så bra du skriver!

AlexandraEi said...

Utrolig søt blogg du har :)
Denne har jeg lyst å følge med på! Jeg legger gjerne deg til på bloglovin viss du vil legge meg til ?:) Ha en kjempe fin helg videre:)

Anonymous said...

JEG vil også ha spotify.