Sunday, March 01, 2009

Enda en overskrift

Hei, søndag.

Joggeklær, vått hår, pittteliten touch av sminke under øynene, en pakke brownies, sittessår, tvnorge (under samme tak, seff) og en pakke brownies.

Det er en ting som har gått meg hus forbi! Jeg har glemt å nevne en ny bet mellom Marie og meg. Vi skal ikke gre håret før påske. Vi begynte vel for kanskje to (?) uker siden. Jeg kan allerede telle tre dreads:):)
Spørsmålene er...
Hvor mange blir det?
Og hehehe, hvordan blir det å gre det?
Snakker vi at jeg poster video av det? håhåh

Igår så møtte ei fra jobben min han gode, gamle GLAM fra Grand Prix. HAHAHA. Han var i KONGSBERG. For å signere plater. Og cden hans kan vel knapt kalles musikk. Gratulerer, vi har sunket enda lavere enn jeg trodde var mulig.

Og enda en ting. White Lies på tirsdann! Ooo, jeg gleder meg.

14 comments:

Anonymous said...

haha, du er gal. Men dreads er kult og ja takk til bilder/video!

Anonymous said...

tuller du?
white lies allerede?!
...ikke lenge siden du spurte om jeg ville være med, og det var EVIGHETER til! gåsj!

Anonymous said...

Hvor ble det av videoen? Jeg som gleda meg sånn..

Anonymous said...

Haha! Skulle egentlig med jobben på showet hans i Drammen på lørdagskveld å selge plata han har kommet med...

Jeg slapp!! Tenk å bruke en hel lørdagskveld på det..

Anonymous said...

Dreads er superkult! Bilde?

Anonymous said...

HAHAH!
Jaa video jaa :D

Nugget said...

jeg forøskte å la vær å gre håret en periode. mitt hår er sp glatt at det gjorde typ null forksjell. jeg ble litt skuffet.

Anonymous said...

Brooooownies... Mmmmmmm

Nina said...

White lies? HVOR?

Anonymous said...

Haha!
Neida xD
Digger bloggen din fra første stund jeg! ;D

Kari said...

haha, du er morsom

Marte said...

Fantastisk! Jeg snakker om bloggen din, og selfølgelig White Lies som sikkert var bra! Om du er i tvil Hove vs. Roskilde så kommer jo white Lies til Hove, og derfor lurer jeg på om det er verdt turen? Hoho. Og nice blogging btw, tror jeg allerede har nevnt det.

Anonymous said...

Jeg har fått en jeg og, men den er selvsagt ikke diskre plassert i bakhodet. Den har selvsagt funnet sted sentralt på siden her, men har vokst seg stor og fin. Kryper gjerne midt foran her. Praktisk

Anonymous said...

Haha, dere sparer rett og slett til dreads?
Serr, vær litt forsiktig med de dreadsene som vokser frem av seg selv. Først begynner de å vokse hver for seg, derefter bare innfiltrerer de seg sammen, akkurat som de toves sammen. Da sklir man nemlig rett inn i uteliggermiljøet her i Oslo.
Jeg snakker av erfaring. Bare napp de litt fra hverandre i ny og ned, da skal det går greit :)