Friday, February 27, 2009

Underholdningsverdi

Jeg bestemte meg i september ifjor for å slutte å lese (noen) aviser. VG og Dagbladet minnet meg mistenkelig om Se&Hør. Idag gikk jeg inn på VG-nett for å sjekke hvordan ståa var nå, sjekke om de hadde forbedret seg.

OG DET HAR DE!



......................janei. Dette var bare én av mange interessante overskrifter:)
De har saker om damer og lukeparkering, facebook og virus, verdens beste hotellbasseng og Ryanair som vil ta betalt for at du går på do.

4 comments:

Anonymous said...

det er jo stas det, da 8) jeg forøvrig er trofast dagbladet.no-leser hehh ehjehfklsdjflkjd. jeh. liker tegneseriene (også har de jo sterke meninger på fredager, vettø)

Nugget said...

ting man må vite for å føre en intelligent samtale med en hvem som helst med andre ord.

Anonymous said...

Vel, hva kan man si? Det er VG.

Guro0o said...

aftenposten(Y)