Sunday, February 22, 2009

Sk8er boi

En typisk søndag
- Avril Lavigne-dokumentar
- trettifem forskjellige oppussingsprogrammer
- glemme kakao på en plate som er skrudd på
- skrape vekk brent kakao fra en kjele
- få kjeft fordi jeg brant kakaoen og ikke gadd å skrape vekk alt som brant seg fast



Ting som ikke stimulerer kreativiteten
- Avril Lavigne-dokumentar
- tåke
- mørket
- trettiseks meter snø
- svette
- sitte-inne-hele-dagen-vondt-i-hodet

Ting jeg skulle ønske jeg gjorde nå
- spiste sjokolade
- var med folk
- på jakt etter nye bukser
- i et møte med Kilroy

Dagens bortkastede tid
- Avril Lavigne-dokumentar

11 comments:

Anonymous said...

Har du?!? Omgomgomg. No skal eg ta på meg skjerf kvar gong eg er i Oslo! Som dei seier i Gløppa: "Jaaja, nei altso, værda e no lita, ja!"

Julie said...

Jeg har heller ikke gjort noe i dag.. eller dvs jeg har rydda rommet så sakte at det har strekt ut over hele dagen, og det føles ut som jeg ikke har gjort noe.

Brukte fem timer på å brette to bunker med klær, plukke opp ark fra gulvet, sette bøker inn i bokhylla og støvsuge de få kvadratmeterne. I mellomtiden gjorde jeg rett og slett ikkeno . og hørte på misjonen-podcaster da

Anonymous said...

den type hodepine har jeg hele tiden... merkelig det der asså...! kanskje frisk luft og lys hjelper? nei, velger hele sofaen, te, et teppe og full house :)

Anonymous said...

Hørtes ut som en fantastisk dag!
Kos deg med Kilroy i morgen, så sees vi på jobb på tirsdag:)

AlexandraEi said...

Kjempe søt blogg du har! Denne skal legges til lista av blogger jeg leser hver dag:)

Legger gjernd eg til på bloglovin viss du vil legge meg til?;)

Anonymous said...

hahahahahaha jævlig fin dokumentar

kari said...

Kul blogg!
Kansje jeg ser deg på Øya, aldri i livet om jeg går glipp av apene! :D

Carina said...

Søndager blir som regel sånn.. Jaja, what can u do. Vel, jeg hadde faktisk skutt meg i storetåa før jeg så en dokumentar med Avril. Men det er bare meg..

Anonymous said...

I must say, liker virkelig bloggen din :) Fortsett sånn!

Anonymous said...

En dokumentar om Avril Lavinge? Har noen giddi å lage det?

Anonymous said...

Æh, så morsomt innlegg!