Friday, February 20, 2009

Bølger eller appelsin

Idag dro syv soon-to-be tjueåringer med seg tre ufoer og x antall snowracere ut i akebakken. Her skulle det akes, sa vi, og akte. Jeg tror ikke jeg har (frivillig) vært ute så lenge siden sommeren. (Ufrivillig - SFO)
HAHA, Eveline og jeg akte i tog på to ufoer ned bakken. Plutselig så bare skeiet vi heeelt ut av bakken og raste ned noe som føltes ut som Mount Everest.
Okei da, skakke skryte på meg noe... var kanskje bare enfemti eller noe. Men jeg ekke så mye lenger sjæl og da virker enfemti dritmye.
Etter å ha kastet oss utenfor stupet var det rett og slett litt
LOL
før vi begynte på en ny runde med aking.
Tror jeg er litt på blåmerkern etter å ha lekt "ta vekk det første sifferet i alderen din".
Da vil de fleste som blogger være.............2 år:)



Jeg bretter ut livet mitt her på bloggen (....), så det overrasker meg STORT at jeg har glemt å nevne at jeg skal til Oslo på mandag for å møte ei som heter Mona som jobber for Kilroy. Der skal jeg stille spørsmål om Australia helt til jeg besvimer.
HIIIIIIIIIIHIIHIH, spennende!

Jeg får jo daglig spørsmål om ting og tang på SFO. Idag spurte en liten kar meg om dette:
"Er du gutt eller jente?"

Trenger vel neppe noe ytteligere kommentar.

7 comments:

Linnéa said...

Veit du hva, jeg tror du lyver på deg disse spørsmålene!!! Unger spør kun om folk er gutt eller jente når de har kort hår. Snakker av egen erfaring!

Nina said...
This comment has been removed by the author.
Nina said...

jesus, jeg fikk sletta kommentaren min (med vilje, den var frekk:p neida)

Du er flink til å tegne:) haha

Anonymous said...

Jobbet på sfo en stund jeg også! hahah.. du får noen spørstmål som du aldri trodde du trengte og svare på ja :p heheh de er morsome da :)

Anonymous said...

hahahaha.
du glemte å nevne at vi, jeg mener du, kjørte nedfor den skrenten en gang til. og at jeg egentlig stoppa på toppen, men tenkte det ville være gøy å kjøre på deg:)))

Mary Lou said...

hahahahaha. du er gutt.

Anonymous said...

haha, virker jo artig å jobbe på sfo da :)