Thursday, January 15, 2009

Strikkord

Imorgen er vi i avisa. Jeg gruer meg litt.
Hei, naboer.
Hei, lærere.
Hei, familie.

Jeg håper ikke jeg må begynne å ta hensyn. Hensyn er bare verst altså.



Forøvrig er jeg på appelsin-kjøret. Jeg melder meg inn i UA- uanonyme appelsinlikere.



Forøvrig (igjen) så har jeg bestilt meg denne t-skjorta. Jeg har falt for Noah and the Whale. Det er et band altså. Det er ikke en gutt som heter Noah og en hval jeg har falt for. ANYROAD. T-skjorta er fin og der fikk jeg brukt litt penger.
Fikk også forøvrig (særr, bruker jeg det riktig?) brukt litt penger på tur(og retur da) til trheim! Da må jeg børste vekk støv fra den gode, gamle vesten!
For dere vet...
Blir itj fest uten vest!

15 comments:

Kamilla said...

hehehhehee strikkord hehehehehe hval

Nina said...

sier faen meg litt når jeg stikker inn på DIN blogg etter en bytur! HOHO

Fin appelsin! :) Seriøst Arma, du må komme til K-town!

Linnéa said...

For øvrig så heter det for øvrig

Anonymous said...

Noah and the Whale! :)

Anonymous said...

Noah and the Whale! :)

Jeanette said...

Flott tskjorte.

Anonymous said...

Det var risotto for seg og raudvinssmoothie for seg altså. Blanda ikkje.

Anonymous said...

søt t-skjorte

Anonymous said...

Bi itj nå fæst utn skinnvæst, næi :)
Blir for øvrig itj nå fart utn bart heller.

Gøril - Har fotokonkurranse said...

Kan jeg få melde meg inn i UA?

Anonymous said...

Kult :D Har lik fjernkontroll som deg^^

Luna said...

noah and the whale er så fine!

Emely said...

alltid skummelt når folk får vite om bloggen man har!

AK said...

Nå fikk jeg lyst på appelsin!

Anonymous said...

Så rar måte du skreller appelsin på! Skjærer du av "tuppene" på den? Hvorfor? Da ødelegger du jo babyappelsinene og det er jo dem som er gode....!!