Wednesday, January 14, 2009

Kurrant

Nå skal jeg vise dere noe som er på grensa til å være SINNSYKT ekkelt. Dette er da altså en...lodott/hårdott. Den har hengt fast på baksida av sekken min sin førsteklasse på vgs, tror jeg. Den inneholder vel...det meste. Men jeg tar gjerne i mot bidrag! Så det er bare å legge et par-tre hårstrå på sekken min og snart blandes det inn i den herlige dotten:) Tenker jeg lager et follow-up innlegg til dette etterhvert for å se om herligheten har vokst.



Jeg har fått med meg at de søker nye deltakere til Farmen. Tenk om jeg hadde meldt meg på a. Hallo, FARMa? fARMA? Utrolig fengende. Kan nesten høre Dorthe Skappel introdusere neste innslag, med den første utstemte deltakeren, Farma.

10 comments:

Anonymous said...

oi.
har du ikke veldig langt hår da?

/fredrikke

Mary Lou said...

Jeg fikk (ufrivillig) trykt på bildet, så det ble KJEMPEstort. Det var ekstra ekkelt.

Anonymous said...

det er jo ganske langt.
skal du ikke klippe det snart da?

/fredrikke

Anonymous said...

Å jaaa, meld deg på !!!!!!!

Anonymous said...

ÆSJ!
sånne klyser som det der er overalt på skolen. hatere!
nå skal jeg støvsuge bort de jeg har på rommet.

Luna said...

Farma! heheh, artig

Emely said...

Åååå ORDSPILL! Love it<3

Bare Hanne said...

Springe lett frå deg, FARMA!

Anonymous said...

La ut noen kommentarer av deg på bloggen jeg. Håper det er greit, ellers tar jeg det bort med en gang. :)

Amanda said...

Du må melde deg på da, haha, da skal jeg heie på deg!