Sunday, January 18, 2009

Sjarmerende

Igår var det TYDELIGVIS noe i Oslo som tiltrakk barn. Jeg vil egentlig ikke si ordene, men.... Disney on ice.
Toget var FULLT av kids med ting som blinket, ting som peip, ting som var schtøøge som alle på toget skulle vite at de akkurat hadde fått. GAHHH, unger.
Ja, jeg skal forresten kanskje søke jobb i barnehage:)
En annen ting som skjedde på vei hjem...
Herregud.
Jeg er så slem.
Siri hadde sånn antibacgelé til henda. Da hun lukket den lille flaska igjen fikk hun litt av det i øyet. Først prøvde jeg å holde tilbake latteren. Det gikk jo jævla bra. Ca syv sekunder senere griner jeg av latter.

Høretelefonene/headsettet/klokkofonene er på postkontoret. Legg merke til at jeg bestilte dem for TO uker siden. CDhoreON. Men snart skal vi forenes. Melder at jeg kommer til å bli helt sjøsyk av all musikken. Men før jeg henter de oransje sakene, så skal jeg til tannlegen. Der har jeg ikke vært på en stund. Det blir sikkert party.

God søndag, mennesker. Jeg har planer om å få ligge- og/eller sittesår. Klassisk søndag.

6 comments:

Anonymous said...

Å, jeg må bestille time hos tannlegen!

Christine Tallulah said...

uff, barnehage :(

Jon said...

Jeg tok på hånden til en liten baby i dag, og den hadde NEGLER. Jeg trodde ikke babiser hadde det. Panikk

maria said...

hah, fantastisk innlegg som alltid:)
søk på barnehage(plass), det er sjikklisuperkosli og litt vondt i hovudet av og til, men mest kjekt. Her i vesten hverfall

Anonymous said...

Good for you! Du vil nok trives som barnehagetante. Spesielt siden du syns barn er noen ekle krek! De trenger å bli satt litt på plass noen ganger, og hvem er vel ikke bedre til det enn en sarkastisk Arma? ;) Heheheh!

Lisa said...

Disney on ice.... *skummel-musikk-i-bakgrunnen*