Monday, January 12, 2009

P/ip

IDAG HAR JEG BLABLABLABLABLABLA

Seff skal jeg fortelle hva jeg har gjort idag. Idag var jeg i Oslo med Daniel. Vi oppsøkte spenning ved å oppholde oss ved en viss amerikansk, fastfood-kjede. Vi var vitne til...INTET. Makan te lite bråk skal man lete lenge etter! DAMN, vi som trodde vi kunne havne på nyhetene ved å vanke på områder der hvor det nettopp har vært massive demostrasjoner.
ANYROAD. Vi sightsa ganske greit rundt i Oslo. Oppsøkte blandt annet den berømt Akerselven. KØDDA, det heter jo AkerselvAAA. Aller helst Akersæællva! Nei, jeg skakke mate mine blogglesere med en dårlig, skriftlig parodi på en viss los.

Jeg vil heller mate dere med dårlig mobilbilder fra mitt mobilkamera.

Losen.


Derfor er skoene mine mindre pene nå. SØLE<3


Kristin.Marius.Mats.Velkommen.


Nei, nå skal jeg spise kandelmandler, som jeg så pent kaller det. Alle andre kaller det for kanelmandler. Altså mandel+sjokolade(veldigveldigviktig)+kanel. Artig at den viktigste ingrediensen ikke blir nevnt i navnet. NEI, herregud, nå må jeg legge meg.

Kan jeg bare poengtere at jeg kjøpte NADA i Oslo. INGEN verdens ting. Selv om jeg hadde lyst på all verdens ting. Aah, hva pengeløshet kan gjøre med deg.

7 comments:

Mary Lou said...

Å, sokkene :)

Anonymous said...

Ah, tusen takk! Det er ikkje så ofte folk framhevar bileta mine over Mariell sine (skjønar ikkje det altså), så det varmar når nokon fyrst gjer det.

Når det gjeld Dolsje, må eg innrømme at også eg har dansa i skuggeheimen der- men då er det jo desto større når du endeleg- nok ein gong- syner meg ljoset.

Anonymous said...

YES YOU HEARD ME, KJEKT!!1 jeg bare ... innså hvor kult det er å si det, pluss at det passer til alt. jeg elsker det.

åh var gøy i går på skolen!
- så kjekt da


HALLO! i worship your blog

Linnéa said...

Sokkene<3

the actor said...
This comment has been removed by the author.
the actor said...

Jo, du kjøpte noe, også leverte du det tilbake igjen. Staaaag.
Og makan tell møkk ved AkersÆÆÆlva - ei EKTE remse med verk.
Btw.. tittelen: <3

Anonymous said...

Oslolosen..hahahahahahahahaha....Daniel som oslolosen...enda mer hahahahahahahahahahahahahahaha.... Arma på Farmen, det hadde vært knall det, meld deg på NÅ!!