Tuesday, October 07, 2008

Nybakt brød

God morgen. Eller noe. Døgnet mitt er helt ødelagt. Stod opp halv fire HEHEHE:):) Hadde en superfin natt på en buss med ca veldig-lite-søvn. Satt ved siden av en drittttsur mann som kjefta på viggo for at han spiste epler.

Det har vært en knalltur. Lurer på om det er lettest å bare vise masse bilder.
Kan jo si at det var dritfønni at Viggo og jeg kødda med at han ikke rakk bussen da vi skulle oppover, så alle fikk jo sjokk da de så han. OOOOOOOO, suckerssssss.



FYI: Charlotte har skrevet de fire innleggene under her. Jeg snusa ikke engang :((((((( Jeg er berre snill<3<3<3<3(L)(K)

15 comments:

Marianne ! said...

Heheh, bra med nybakte brød. Få se dine?

Marita Førisdal said...

hehe mangen søte bilder

Anonymous said...

nybakt brød<3

Mary Lou said...

Åh. Elisabeth ser på hotiss eller? hahah. <3

Bare Hanne said...

Nybakt brød med haaaapåååååå

Linnéa said...

DU MÅ KOMMENTERE BILDENE; JEG SKJØNNER IKKE

idiki said...

SØRLANDSCHIPS <3<3

Anonymous said...

Jeg må si det var herlig med besøk! Gleder meg til å komme hjem og få enda litt mer tid med deg! En herlig langhelg<3

Anonymous said...

Her har du vel feilinformert litt, Arma? Er vel ikke akkurat jeg som har blogga... Jeg er ikke så teknisk anlagt at jeg klarer det.

Kamilla said...

Endeleg, ein skekkeleg blogg. Eg hugleikar deg av heile mi raude hjartepumpa.

Isabell said...

naaam.

Jeanette said...

Namnam, sjokoladesaus!

Nina said...

Fresht! Vare gøy?? :D

Anonymous said...

buss om natten er diggest, ttly

Anonymous said...

Liker skjerfet ditt! :)