Wednesday, August 13, 2008

Hairspray

Idag, for ett år siden, så stod Marie og jeg utenfor en frisørsalong i Kos og klagde på at vi aldri fikk langt hår. Idag, for ett år siden, bestemte Marie og jeg at vi ikke skulle klippe håret på et år. Vel, et år har gått, og vi har ikke så mye som stusset håret. Det ser helt for jævli ut, men avtale er avtale. Så nå lurer jeg på om jeg skal klippe håret da. Søstra mi er frisør og hu vil så gjerrrrrrrne klippe det. HEHEHEnei. Hu kommer til å klippe vekk... alt. Frisører gjør alltid det. Man kommer skamklipt hjem igjen, mye fattigere og med en shampo som koster 500,- i handa :)


Marie, denne dagen skulle vi tilbragt sammen.

9 comments:

Unknown said...

å, marie!

Anonymous said...

Du er vakker, Marie <3

Ragnhild said...

så fint bilde

KamillaK said...

Fint bilde:)
Gøy med en sånn avtale/veddemål/whatever.

Anonymous said...

Neimen, så fin...og naken jeg var da:)

Helt enig! Vi skulle vært sammen på denne dagen. Du och jag<3

Anonymous said...

http://www.yeye.no/mote/article2132427.ece ;)

Ingvild said...

Oj, 1 år er lenge. Da hadde håret mitt sett ut som .. finner ikke ord en gang! Det hadde iallefall vært veeldig slitt, tykt og langt. Nesten som i barnehagen! hehe:)

Anonymous said...

haha, så kul avtale. men jeg hadde sikkert ikke greid det :P

Marianne ! said...

jeg savner det lange håret mitt :(:( må stjele tipset ditt. Ikke noe klipping før neste år fra og med i dag. (hjelp)