Friday, July 04, 2008

...på syden

Igår dro vi til Tønsberg. Det var morsomt. Julie klarer nemlig ikke, ifølge henne selv, å følge med på skilt OG veien samtidig. Hun velger veien (og det er jeg jævla glad for), og dermed kjører vi litt feil. Sightseeing, kaller man det.

Sjekk Ev sine beine. Do the emo-walk.


Sjekk ut armene mine. De er helt psycho! Såkalte "overfleksible" ledd. Herregud. Jeg heter jo tross alt ARMA. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh. (Jeg har rare knær også)

Klassisk late-som-at-man-spiser-noe-bilde-men-så-tuller-man-bare.


Hvis noen vet hva dette stedet heter, så hadde det vært fint. Er i Tønsberg da vaffal.


Idag har jeg kjøpt bikini(er), veske, perler til armbånd, koffert og solkrem. I'm ready to rock in Rhodos.

Mari og jeg tok oss en tur på Kiwi for å kjøpe grillmat til ikveld. Da gikk vi forbi et tomt brusskap. Jeg har ALLTID drømt om å gå inn i et sånt.
Dream come true<3

14 comments:

Linnéa said...

Åhåhåh. du har stjålet min hemmelige drøm jo! Bits.
Når drar du til Rhodos da?

Anonymous said...

GJER DU? såflott. eg gler meg til det. Vil du ha teen din i kopp eller skål?

Ps: gratulerar med the dream come true.

Eg vil òg på ferie.

m said...

arma med arma'.
HAHAHHAHA. du æ fin

Sarah said...

Mine armer er også rare, ser heelt fucka ut. Dine var helt normale i forhold.

Bare Hanne said...

Eg drikke deg, lett.
Eg seie so Linnéa; korti reise du?

Anonymous said...

ARMA, DU ER SÅ FIN!!

Emely said...

God tuuur! Jeg drar også på ferie. Hurra!

Marianne ! said...

Hehehe. Du er snål da

Mary Lou said...

Haha. Det var gøy da. :)

Ragnhild said...

Ringshaug heter den stranda.

Eirik Andreas said...

du har store pupper også.

Eirik Andreas said...

jeg har linket deg, det glemte jeg å si.

Anonymous said...

Ringshaug in my heart.

Du skulle sagt i fra at du var der, i og med at du i likhet med alle andre er en stor fan av meg.

Anonymous said...

jeg elsker den stranda der!

www.ragnhildnilsen.blogg.no