Wednesday, July 02, 2008

Not 2morrow

Jeg er tilbake allerede. JEG ORKA IKKE JUSTICE. Fy fader. Shopping tar på. Julie og jeg gikk oss bort på Grünerløkka. HERREGUD. Hahahaha, jeg er har 0 stedsans! Fantastisk.
Anyroad. Jeg kjøpte mye (men ikke like mye som Julie).

Selv om dette ikke er en moteblogg, så vil jeg skrive ned hva jeg har kjøpt idag. For oversiktens skyld.
- En body (I feel like a baby)
- T-skjorte (manneavdelinga i strl xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxl)
- Kjole (gul og brukt)
- Sko (rød lakk uhuhuhu)
- En CD (gjett hvilken.....................<3)
- Mazze strømpiser (bruker det jo faen meg hele tida)
- En skjorte (hakke noe å si til den)
- Et supahsmalt belte (vet AKKURAT hvordan jeg skal bruke det. Rundt anklene<3)
- En bukse (som Eveline kalte for "ridebukse". Bitch)
- Shorts (random impulskjøp, jeg angrer?)
- Et kjede (GUD, jeg holdt på å dø da jeg skulle hente det. Stod langt oppe på en hylle og jeg ekke akkurat den høyeste jenta i åkern)
- En singlet (laaaaaaaaaaaaaaaang. Alt er langt på meg)

Imorra skal jeg til Tønsberg med noen jenter, random (køødda). Der skal vi bade. Og på freddan er det Julie sin bursdag. Og på lørdag skal jeg jobbe i åtte timer og så ut og se på fulle lærere og foreldre på jazzen. Og på søndag er det sydenmøte. For vi drar på ONSDAG.

Og så må jeg bare si hei til Morten. Han maser jævli om at jeg skal nevne han på bloggen. FORNØYD?

10 comments:

Anonymous said...

gikk glipp av justice sjæææææææl. men hadde ikke vært så bra, hvis jeg skal tro på min venninner som ikke hadde hørt om justice før i går.

Anonymous said...

på MEG så det ut som ei ridebukse

Marianne ! said...

wow- mye fresht. Du shopper vilt

Unknown said...

jeg vil også si hei til morten. hei, morten. dessuten tror jeg at jeg liker den gule kjolen

Anonymous said...

I Oslo er det helt balle å finne frem. Neste gang jeg skal på shåpping i Oslo, skal jeg ta med deg!

Anonymous said...

Grünerløkka er the place to be :D hihi

Linnéa said...

ankelbelte<3

m said...

hohoho, jeg VIL OGSÅ TIL OSLO. du kjøpte masse fint, hørtes det ut som, fantastiske beskrivelser.
CD, colplay? for din skyld.
og, hvor ligger bosnia egentlg? hihihi jeg leker ikke dum, hater bare geografi.

Emely said...

jeg finner ikke en dritt i oslo. Jeg har stedsans som en murstein.

Anonymous said...

hvorfor gjør dere ikke så mye gøy når jeg har fri?!?!