Tuesday, June 17, 2008

Ikkje røyr dykk, gutar!

Idag har jeg vært så sosial at jeg nesten spyr. Hadde besøk av tusenvis av kjentfolk på jobben.
Førti minutter hjemme.
Viggo kommer og henter pc og følger meg til bussen.
Rett fra buss for å møte Ida og Eveline. Drakk kaffe og vann. SJOKK at jeg da måtte tisse no jæævli.
Ut fra kafé, så treffer jeg Charlotte. Til Charlotte for å bli henta av Marita, Simen og Elisabeth for å ha russejentesamling hos meg.

Det hele ble toppet med Pacific Blue tekstet på nynorsk.
Konklusjon: ALT burde bli tekstet på nynorsk.

Neglene mine er fargeløse. Det har de ikke vært siden jeg var i London i februar. Jeg vurderer å beholde de sånn. Samtidig så har jeg dritlyst til å lakke dem igjen. Jeg er så flink vettu........(......)

OG så må jeg bare si én ting til lissom. Eller jeg må spørre. Dette er faktisk ikke et sanke-kommentarer-spørsmål, men jeg er NØDT til å vite når man får igjen penger fra skatten. Når jeg får de igjen skal jeg bestille øreklokkar (nynorsk). De er driiiitkule. Men siden jeg får igjen drittmye, så vurderer jeg å kjøpe masse mer ogzå lzm. Kanskje rulleskøyter. DET hadde vært gøy. Jeg hakke gått på rulleskøyter siden jeg brakk halebeinet (long time ago). Ja, nå babler jeg bare. Faen. Har drikki masse kaffe. Og så er jeg egentlig litt rusa på T.C. og heile gjengen fra Pacific Blue. DET ER SÅ BRAAAA.

18 comments:

Anonymous said...

hahaha, du er best.

Marianne ! said...

ka farsken ? innlegget ropte en gal kjerring på rulleskøyter

Ragnhild said...

T.C?

Linnéa said...

hahaha, ilu.
Ja, jeg må også vite det med skattegreia. 1000 lxm.

Anonymous said...

25.6.08.

Arma said...

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Ellenpellen said...

25 juni får man pengene :D

Mary Lou said...

Jeg skulle gjort MYE for å ha TV2 zebra. Faen.

Sarah said...

Jeg tjener ikke nok til å skatte engang jeg...frikort sier jeg bare!

Anonymous said...

rundt St.Hans tror jeg :P Sooooon!

ingeborg said...

Hah, sånn er det å være for gammel til å ha frikort, gitt.

Bare Hanne said...

Tekstin på nynorsk er jo bare genialt. Jeg oversetter gjerne alt du vil ;) hehe! Skattepengene kommer rundt St.Hans - 23/24 juni! Stol på meg, 1881 - kan hjelpe deg med (nesten) alt.

Anonymous said...

Noe DRITT at Pacific Blue går på tv2 ZEBRA og at jeg IKKE har det!! savner TC og gjengen!!! XP

Julie said...

å hetrregud hvis det er sant at man får dem 25. juni så kanskje jeg klarer å overleve på hove likevel=)=)=)

Vikkebekke said...

Jeg får ikke igjen penger på skatten ennå, men gleder meg til den dagen det skjer ;) Pacific blu på nynorsk, de var ny :P

m said...

jeg savner norsk kaffe.
pacific blue (L)

KamillaK said...

Så digg å få igjen penger på skatten. Kanskje jeg skal få meg jobb...

Kristine said...

25. juni ja:) Fikk brev idag med sum, det var digg det! Ingeborg; det er ikke aldersgrense på frikort, bare et beløp man ikke kan tjene over. 39 000 tror jeg det er.

Og jo, det jeg egentlig skulle si var at jeg liker denne bloggen veldig godt. Vittig og litt interessant;)