Thursday, June 19, 2008

3Dhygge

Igår hadde Eveline bursdag. Da var vi på kinarestaurant og lukta Kina hele kvelden. Etter det så dro vi (jeg) til Daniel på klassefest. Hahaha. Så mye rart. Mats hjalp meg med å utvikle et sjekketriks jeg skal bruke heftig på Hove.


Original Video - More videos at TinyPic


Så jeg la meg to-halvtre-ish og skulle opp åtte for å bake kake. Det ble både kake og hygge med Eve, Rag, Mart, Ledum og meg. Bomma litt på den ene kaka, men det merka ingen (MOHAHAHA).


Og så fikk jeg avrunde dagen med å overraske en syk Gina med at timelistene er oppdatert, så hun måtte spurte ned til jobb:)

(Jeg hakke pakka til Hove. I.got.panic.)

9 comments:

Anonymous said...

jeg har heller ikke pakka ennå. jeg tenker hele tida at jeg skal, men det skjer ikke. jeg lurer på hvorfor. jeg har jo innmari lyst å dra, så hvorfor venter jeg med å pakke?

kanskje det er fordi jeg ikke helt veit hva jeg skal pakke i

Bare Hanne said...

Jeg kommer aldri til å pakke til Hove, tenk på det du!

Emilie said...

jeg vil også ha kake ;)

Linnéa said...

Hahaha, jeg elsker den der. Når du møter meg: you know what to do! Men du, jeg må nok ha nr. ditt før du reiser! Fordi hove er stort, har jeg hørt.

Anonymous said...

Du bist herlich<3

m said...

hihi (L)
du hadde lurt meg arma.
KOS DEG PÅ HOVE!

KamillaK said...

For en stor kake!
Kinamat<3
kos deg!

Marianne ! said...

Hove er som låve. Der trenger man ikke klær, bare kos deg i høyet.

Jon said...

Du er gal og jeg savner deg