Sunday, June 29, 2008

Hold kjeft da

Sekken min har vært hos Viggo siden vi kom hjem fra Hove. Det betyr stort sett én ting. Jeg har ikke hatt så mange andre valg enn å vaske håret med.... intimvask. Så nå er håret mitt...tuggete.

Jeg tror denne uken blir finfin. Jobbe tre ganger, jazzfestivalen i Kongsberg (WOHOHOHO) og en Oslotur på onsdag. Og nå ere faen meg ikke lenge til jeg drar til Rhodos! Håhåhåhå. Det blir nok reneste bibelcampen ( " " )

I Oslo skal jeg kjøpe
- Sko (seeeeeeeeeeeeeff)
- Ullundertøy (ja, det tafatt, men det må til)
- SYKE mengder med dvder (kanskje også alle sesongene av Will&Grace?)
- Badetøy.(...)
- IS og KAFFE

Grunnen til at jeg spanderer en Oslotur på meg selv nå er seffbjeff skattepengene. 7600 kr kom plutselig inn på kontoen min (mer enn jeg trodde, whaaat). Og så blire feriepenger, lønn, mer feriepenger osvosv i tillegg. Jeg kan ikke risikere å være FOR rik og dermed bli vant til det, så derfor drar jeg til Oslo for å ruinere økonomien min. Det er for mitt eget beste. Jeg lover.

Ere noen andre som ikke føler at det er sommer? Eller...jeg vetke ass, men jeg føler at sommern er over. Nei, kanskje den ikke har begynt. FAEN. Jeg vetke. Idag så gikk jeg ut med jakke og skjerf. Så blei det jævla varmt, og da kom jeg på at det er sommer. Godt jeg får barbert leggene, nå som jeg fikk igjen tinga fra Viggo foråsirresånn!
Jeg tar med et bilde som jeg føler at er veldig sommer da. Sånn...for å få opp stemninga. Eller no. Og for å vise at jeg har venner (de er statister).


Nei, nå MÅ jeg legge meg. Adhd og trøtthet = lange, svææært ubetydelige innlegg. Også kalt...koseinnlegg. I gamledar'. Nei, faen. Særr. Jeg legger meg nå. Akkurat nå. Snart. Skal bare dusje og litt sånn. Jeg lover. Nesten...

10 comments:

m said...

hohoho. "bare statister"
viktig å ruinere økonomien før du blir vant til rikdommen ;) en prosess jeg selv holder på med faktisk.
ja, jeg skal til hellas! men det er til en øy, zakynthos elns.ikke før 27. juli da. MEN DET BLIR FETT

Bare Hanne said...

I`m going to Cyprus! Om plutselig.. okeij da.. om vel en uke!

Anonymous said...

skatt er helig, når man får tilbake penger.

Anonymous said...

hahah benken idag haha

ingeborg said...

Haha, så morsomt innlegg. Bra du fikk så mye penger da, du fortjener å skjemme deg bort :)

Sarah said...

Hiho, du er morsom. Jeg tror ikke jeg så deg på Hove, hvertfall ikke som jeg husker, eheh! Og nei, det føles ikke som sommer, heelt rart

Linnéa said...

Du erså fin.

Emely said...

Igår hadde jeg pynta meg med shorts og greier for å dra til byen og handle. Jeg hadde ikke kommet lenger enn til enden av gata da det skya over og plutselig ble minusgrader. Ikke faen om jeg gikk tilbake, jeg hakke rulla meg i selvbruninskremer i ei halv uke for ingenting. Så nå ser jeg fram til lungebetennelse! God sommer.

Marthe Sofie said...

"Fint" å høre at det ikke er bare jeg som ikke har fått sommerfølelse enda da. Har ikke hatt mer enn ca 17-20 grader enda. Æsjj

Anonymous said...

Haha, har brukt opp både feriepengene og det jeg fikk tilbake på skatten jeg. Fikk 1000 spenn av farmor og, det er også borte. Nå er jeg hjemme alene og har akkurat 160 kr å klare meg på ut juli. FETT