Saturday, June 28, 2008

Det ekke hver dag

...man har det fint med gutter i et gammelt telt på en giga madrass (HEHEHE, neida)


...man jobber med koslige folk fra Bergen (Berhhhhgen)


...man skriker no jævli til jay-z (yeah, Hova)


...Julie og Arma lager videoblogg ("")


Original Video - More videos at TinyPic

...man møter fire hyggelige/drita jenter fra Molde


Det er rett og slett ikke Hove hver dag. På både godt og vondt.

Vondt: sove på bakken, ikke ha pute, dusje maks to ganger, fatsomat, noe regn, tryne foran et partytelt, tryne enda en gang, menneskene
Godt: menneskene, utsikten, havet, musikken, jobben, pannekake med is, ALL HYGGEN.

Alt i alt så synes jeg det var jævla bra i år. Musikken kunne seffbjeff vært bedre, men utenom det så var alt helt perfect.



Morsomste melding som ble mottatt under hoveuka er fra Eveline, gratulerer:
"Jeg er på vei, men gutta teipa meg fast med gaffa, så kommer så fort jeg kan"

Hove09? STILLER!
Please, join me.



(Noen av fotosene er fra Eveline)

22 comments:

Ragnhild said...

Å fy fadern, for en fin gjeng. Jeg gleder meg til neste Hove - da skal jeg være med

m said...

ah så festlig! good to have you back.
jeg er SÅÅ med på hove 09. det er planlagt :)
og jeg returnerer 6 juli :)

Anonymous said...

Videoblogg<3<3

Linnéa said...

jeg er så definitivt med!

KamillaK said...

Det så herlig ut!!!

Julie said...

STILLER!!

(Så lenge noen tar med BABYWHIIIPES)

Anonymous said...

det er meldt at jeg blir med neste år også!
savner gjengen (og babywhipes cf)

Anonymous said...

du har ikke nevnt hvor fantastisk jeg er til å danse? mvh skuffa moldenser.

maria said...

Kånge. Næste år ska eg deffinnitift. Da såg drittkjekkt ut, heilt ufattli. Kjekke billde. Ka du jobbte såmm/me forressten?

Anonymous said...

altså, eg joinar. enda ein festivalfri sommer vil ta knekken på meg.

Anonymous said...

Så mange koselige bilder! Ser deg neste år:)

VIGGO said...

"Jeg er på vei, men gutta teipa meg fast med gaffa, så kommer så fort jeg kan"

HAHHAHAHAHA evig bra :D

VIGGO said...

hove09: STILLER!
:D:D:D:D::D:D:D:D:D

Anonymous said...

velkommen heimat!

Bare Hanne said...

Enormt fin videoblogg. Så... dyp!

Bare Hanne said...

Dessuten! Jeg har savnet blogg oppdateringene dine, du har litt å ta igjen unge dame!!! :)

Anonymous said...

Takk :)

Anonymous said...

hehe, linnea jo. sweet

hadde ikke hatt noe i mot å vært på hove nei

Silje said...

haha. for et herlig telt dere hadde!

Emely said...

altfor dyp videoblogg, ja :)

Emely said...

ooog jeg linker deg forresten

Sarah said...

Jeg stiller!
Hove <3