Friday, May 23, 2008

Be cool please

Det er visse anledninger jeg vil at du skal tenke på meg. Ved alle andre anlendinger, utenom disse få, skal du få slippe å tenke på meg.

- Når du venter på bussen. Gjerne mens du kikker ned i bakken og lager en liten haug av grus.
- Når du har eksamen og må tisse hvert tredje sekund.
- Når det er snakk om Bosnia.
- Når du sovner HVER GANG du ser på film.
- Når du handler og står ved kassa, men du ikke har penger på kortet.
- Når du brenner deg.


Du må gjerne tenke på meg hele tida altså, hvis du vil.

14 comments:

R a g n h i l d said...

Jeg brente meg i dag - neste gang skal jeg tenke på deg :-)
(lasagne er utrooolig varmt enda det har stått lenge på bordet!)

H a n n e said...

Jeg tenkte på deg på kinoen idag, jeg måtte SYKT tisse, å det ble ikke bedre av å tenke på bølgen av urin.

Men I choose to think of you at all times, ok?

eveline said...

du er hot

Julie said...

Jeg tenker på deg ganske ofte=)

Det bildet der, er som eve sa, hæt hæt (sikkert bokstavelig talt, hvis du brant deg)

hjartesmil said...

okei.

maia said...

jeg tenker på deg! ja. jaffal når jeg kjørte forbi kongsberg-skiltet:)

kristin said...

jeg tenker på deg hver dag, hvertfall en gang om dagen

*Ida* said...

jeg tenkte på deg da jeg så Bosnias bidrag til MPG. :)

Henriette said...

Jeg tenker på deg hele tiden jeg, Arma:D
eller i hvert fall nesten hele tiden.

OG det var et ufattelig årleit bilde!

Karoline said...

jeg kommer til å tenke på deg ofte..

Jon said...

Jeg lager ALLTID en liten haug av grus når jeg venter på bussen! Er det noe alle gjør?

Kamilla said...

jeg foretrekker å tenke på deg hele tiden.

julie aida said...

jeg tenkte på deg da jeg tissa i sta

Eirin said...

Du vet, brannskader og deg. Også tenker jeg på deg nå som Siri gruer seg til å komme opp i muntlig eksamen. Det gjorde vi og!