Friday, May 23, 2008

Be cool please

Det er visse anledninger jeg vil at du skal tenke på meg. Ved alle andre anlendinger, utenom disse få, skal du få slippe å tenke på meg.

- Når du venter på bussen. Gjerne mens du kikker ned i bakken og lager en liten haug av grus.
- Når du har eksamen og må tisse hvert tredje sekund.
- Når det er snakk om Bosnia.
- Når du sovner HVER GANG du ser på film.
- Når du handler og står ved kassa, men du ikke har penger på kortet.
- Når du brenner deg.


Du må gjerne tenke på meg hele tida altså, hvis du vil.

14 comments:

R a g n h i l d said...

Jeg brente meg i dag - neste gang skal jeg tenke på deg :-)
(lasagne er utrooolig varmt enda det har stått lenge på bordet!)

Bare Hanne said...

Jeg tenkte på deg på kinoen idag, jeg måtte SYKT tisse, å det ble ikke bedre av å tenke på bølgen av urin.

Men I choose to think of you at all times, ok?

Anonymous said...

du er hot

Julie said...

Jeg tenker på deg ganske ofte=)

Det bildet der, er som eve sa, hæt hæt (sikkert bokstavelig talt, hvis du brant deg)

Anonymous said...

okei.

m said...

jeg tenker på deg! ja. jaffal når jeg kjørte forbi kongsberg-skiltet:)

Anonymous said...

jeg tenker på deg hver dag, hvertfall en gang om dagen

*Ida* said...

jeg tenkte på deg da jeg så Bosnias bidrag til MPG. :)

Anonymous said...

Jeg tenker på deg hele tiden jeg, Arma:D
eller i hvert fall nesten hele tiden.

OG det var et ufattelig årleit bilde!

Karoline said...

jeg kommer til å tenke på deg ofte..

Jon said...

Jeg lager ALLTID en liten haug av grus når jeg venter på bussen! Er det noe alle gjør?

KamillaK said...

jeg foretrekker å tenke på deg hele tiden.

Anonymous said...

jeg tenkte på deg da jeg tissa i sta

Eirin said...

Du vet, brannskader og deg. Også tenker jeg på deg nå som Siri gruer seg til å komme opp i muntlig eksamen. Det gjorde vi og!