Sunday, May 25, 2008

1+1=en stor

Jeg har en godt bevart hemmelighet i bakhodet. Bokstavelig talt. Det er en dread. Ikke dreads, i flertall, som noen (Kristin) gjerne har fordi de vil ha det. Kun én dread.
Dette er ikke en floke. Det er langt forbi stadiet der hvor den kan bli kalt en floke. Floke er det den var for to måneder siden. Så har den tatt doktorgrad i floke og blitt en dread. Før var det faktisk to mindre dreads, som begynte å vokse seg sammen til en stor. De skulle bli samboere. Før jeg kom med frøken Kam og delte dem. Det var en tvungen skilsmisse, kan man si. Det var en lang og tøff skilsmisse. Mye fordeling av hår. De var på kjøret, begge to. Dro hverandre ned i møkka. Nå har de blitt ordentlige igjen. Glatte og rette.
Men imorgen må jeg nok skille dem igjen. Mr. Saks kommer ikke på besøk før august, ifølge avtalen. Frem til da må Frøken Kam stille opp hver dag.

19 comments:

Bare Hanne said...

Vakkert!
Hva med fru Balsam, prøvd henne?

Anonymous said...

velkommen til min verden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jon said...

hahaha. Du skriver morsomt.
Jeg trodde du sa at alt + alt = sex?

*Ida* said...

uæ. du har min fulle og hele sympati. etter å ha brukt en hel dag på å forsøke å gre ut dreadsa til Kristin må jeg si jeg har skikkelig medynk med frøken Kam...

Anonymous said...

ikke for å ydmyke deg, men kristin er LITT flinkere i paint enn deg :):):)

Ragnhild said...

jeg er da også ganske flink i paint?

Linnéa said...

tror det ikke før jeg får se det.

Anonymous said...

Dreadskills i paint.

Karoline said...

hahaha..rå tegning..<3

Eirin said...

Kan du ikke bare lage dreads av resten også...

Anonymous said...

hvor faen er nesa di?

Anonymous said...

Gleder meg til august...

R a g n h i l d said...

Hehe. Artig!! Hva med dreadS?

Jannekake said...

Sånn hadde jeg det før. Ah, jeg kan nesten kjenne konsistensen av den. Merkelig.

KamillaK said...

haha :D

Anonymous said...

Kjenner meg igjen, underhåret mitt har en fantastisk evne til å bli sprøtt og klumpe seg sammen.

m said...

det er sjarm!!

Webmaster said...

Hei Arma. Vi på "award your blog" mener at du burde sjekke vår side fordi din blogg virkelig er noe for seg selv. Vi liker det. Dette er en hobbysak, vil du støtte prosjektet? Sjekk vår side, gi lyd fra deg, det hadde vært kult! Vi vil gjerne anmelde bloggen din, og mange andres blogger. Vi håper det trigger din interesse.

mvh
Award Your Blog

Anonymous said...

du burde hilse på Herr Børste. mye flottere enn Frøken Kam.