Saturday, April 26, 2008

Working ten to four

Jeg har jobbet fem av seks mulige dager denne uka. Nå kjenner jeg Vero Moda inn, ut, til sida, opp, ned, frem og tilbake. Det er deilig å kunne svare på spørsmål og faktisk VITE at man svarer korrekt.
Men uka er over. Jeg er over, holdtjegpååsi. Nå er jeg sliten.


Anywho! Jeg våknet litt av at jeg har fått melding fra Hove. Tidligere denne uken sa de at de var ferdige med å "ansette" folk som frivillige. Men nå fikk jo jeg mail som indikerer at jeg faktisk har fått jobb? Nei, nå surrer de fælt her.
I quote
"Kjære Hovemedarbeider. Denne mailen går ut til alle som har blitt tildelt jobb på Hove 08"
WHAT?
Nå sendte jeg mail til Geir (daglig leder, som jeg er på fornavn med) for å få litt svar.

Idag har Kristin, Nora og jeg skrevet navn på russeluene!!! Sorry hvis det ble litt skeivt på noen av dere, var IKKE meninga altså.............(mohahaha, Elisabeth sin!)

5 comments:

Sarah said...

Jeg fikk også sånn mail. Det betyr vel bare at vi har fått jobb der, men at "kontaktpersonen" vår ikke har kontaktet oss enda. Det var visst noen som var litt trege. Men du har nok fått jobb :)

Sarah said...

Jeg søkte:
1 billettreg.
2 publikumsinfo
3 pressekontakt

Hva søkte du?

Linnéa said...

så fiiiiiiiiiiin du var'a

Anonymous said...

et realt, ekte smil

Bare Hanne said...

Søt! ;)