Friday, April 25, 2008

25%

Jeg har

- satt meg på en grill/ustekte hamburgere
- kjøpt meg sommerklær på jobben
- grilla meg ute
- pelt et insekt ut av munnen
- spurt mamma om jeg kan male kjøkkenet
- fått vite at vi skal pusse opp omtrent hele huset, UTENOM kjøkkenet
- tilbrakt lite tid med pcen
- vært overraskende sosial (må være noe med sola)
- hørt på noe som defineres som "post-hardrock"
- vært, og er fortsatt, oppriktig bekymret over den økonomiske krisen som foregår i verden nå

Hva har du?

9 comments:

Bare Hanne said...

Jeg har...
...grillet ute i skogen
...lagt under dyna på altanen i stiv kuling i håp om å få farge. (resultat ble 137,5 nye fregner)
...gått konkurs (utepils er visst en dyr hobby..)
...ja, å myyye mer interessant! næt

Anonymous said...

Jeg har:
- vært overraskende sosial (må være noe med sola)

Joiner deg lett der. Akk, nå som sola ikke er på topp lenger, kan jeg endelig gjøre litt media.

Ragnhild said...

Å, jeg liker når du kaller deg Norah Jones

m said...

ØKONOMISK VERDENSKRISE?

jeg har jobbet.sovet.spist. skapt sammen mine aller siste kr.

og jeg skal vinke som en gal :)

KamillaK said...

jeg har: startet russetiden! (og hatt mine siste tentamner)

Anonymous said...

enig med rag

Iselin said...

Jeg har..
..brukt for mye penger.
..tilbrakt for mye tid foran pcen.
..trent for lite.
..gått for mye opp i vekt.
..begynt å sminke meg mindre.
..sett det nye huset.
Haha..:D

Louise said...

Jeg har...
... klaget over at det er dårlig vær igjen.
... hatt kjøretime.
... savnet hjem.
... tenkt på alt jeg burde ha gjort.

Det er egentlig det jeg har gjort i dag!

Anonymous said...

Gjør dere?