Friday, April 04, 2008

If only, if only

Hvis jeg hadde vært rik og hadde hatt supermasse innflytelse, så ville jeg

- Kjøpt en milkshake og åpnet den uten å riste først(hvordan smaker det? Melk?)
- Leid Beirut (siden de ikke kommer på Øya. Emo, here I come)
- Slutta på skolen! (Hvem trenger skole hvis de er rike og har supermasse innflytelse?)
- Bygget hundretusenvis av hus, skoler, sykehus osv der hvor det trengs
- Kjøpt meg verdens fineste sykkel.
- Blitt tv-kokk (ingen mulighet for det nå, men jeg kunne betalt meg frem til det)
- Kjøpt masse materialer og laget kunst.
- Gitt familien min alt de trenger.
- Fått Britney til å slutte å være så jævla PR-kåt (jeg har fått nok.)
- Adoptert unger i hytt og gevær (The Angelina Way)
- KJØPT alle album (fremfor å laste ned)
- Fått tog og buss til å kjøre til alle døgnets tider (vi trenger det)
- Tatt en operasjon som gjør at jeg får PUSTE
- Kjøpt en sjokoladefabrikk.
- Ansatt en som minte meg på ting hele tida.
- Lest alle bøker jeg kom over (jeg har tid, siden jeg ikke går på skole ifølge planen min)

Ja, da er det bare å jobbe da!
Som Bright Eyes ville sagt i sangen First Day of My Life:

I'd rather be working for a paycheck
Than waiting to win the lottery.

14 comments:

Bare Hanne said...

Jeeeg ville ha fått tilbake Soho brus med ferskensmak, å soho sjokoladen! Så ville jeg funnet opp miljøvennlig drivstoff, å reist til ALLE muulige steder!

God helg :D

m said...

hehe... hvor greit det ville ha vært med uendelig masse penger......

Tine said...

Åh, hvilken herlig verden :P

Anonymous said...

Haha smud. Det er vel ikke så langt å sykle da. Verre å gå. Hvor bor du egentlig?

KamillaK said...

akk, ja.. penger og bright eyes er to herlige fenomen.

Anonymous said...

Aha! Gikk du på skole her, og i så fall hvilken :)))?

Jon said...

Jeg ville tvangssendt megselv på boot camp én uke hver måned. nææt. Jeg ville ha kjøpt lykke, og ett eksemplar av alle dyr i hele verden.

Julie said...

du kan få sagt det du, arma

Linnéa said...

Jeg ser at du prøver å gjøre verden til et bedre sted.

FY!!

Anonymous said...

arma 4 president

Helene Sofie said...

Det hadde vært no' det!

Anonymous said...

kan du ikke puste? :O

Ingvild said...

What - kommer ikke Beirut til Øya allikevel?

the actor said...

Jeg regner med at "hanne" mener Shio, for den savner jeg også!
Også skulle jeg hatt et hus ved siden av Jennifer Garner, så vi kunne vært naboer og spist middag sammen, lånt sukker av hverandre, delt bil til jobben sammen, etc...