Monday, April 07, 2008

Fra 0 til 100 på 25 minutter

Klokka ti (" ") igår, hentet Julie meg. Det passet fint siden jeg hadde lagt meg halv fire på natta.
Vi havnet på kafé og Sondre laget kaffe til oss. Etterhvert dro vi til Kristin der hvor vi strøk på strykemerker. VI GAV JERNET (mye brukt vits) og jeg brant meg (jeg tror jeg seriøst har en indre emo som kommer frem ved at jeg brenner meg hele tida).


Marita hentet meg klokka fem og så dro vi til Efteløt og hentet RUSSEBILEN. Som btw står i garasjen min nå!
Dette er før-bilde av bilen. Så får dere vel se etter-bilde etterhvert.

Nå skal vi straks vaske den. Herregud. Det blir spennende.

(idag fikk jeg forresten vite at jeg får 7371 kr igjen på skatten)

16 comments:

Malene said...

Penger tilbake på skatten er herlig! jeg selv fikk tilbake ca 5000,-! De skal brukes til sprudlende øl på Hovefestivalen!:D

Anonymous said...

Håhåhåhå jeg fikk 6199!:D
Og bare 3 GYMTIMER igjen, Arma! Gleder meg til hoppa den siste timen;)

Julie said...

åååhh jeg som trodde jeg var heldig.. haha.. fikk 2485 eller noe sånt

*Ida* said...

haha. ifjor opplevde jeg at jobben ikke hadde betalt skatt og at jeg faktisk måtte ut med 3000 eller noe slikt :P

men i år får jeg igjen^^ ikke mer enn 500 eller noe, men det er da fremgang det og! :)

Malene said...

*ida* - 500 er uansett bedre enn ingenting, og jeg synes du har vært riktig så flink! ^^
Arma: Det blir ikke ordentlig temafest hvis ikke alle kler seg ut! ;)
Nesten sånn som at det bli'itj fæst uten skinnvæst!

Christine Tallulah said...

får du igjen så mye? :O du er en luckypig!
jeg har forresten planer om ta på meg russebuksa mi og skli inn sammen med dere..skulle jeg ønske ja. russetida var kunge.

m said...

kul russebukse, kul bil. ah, gleden ved å være 18.. å bare ha noen mnd igjen på skolen.
7 big ones? damn, you're lucky.

Jon said...

Hva er dealen med å ha bilde av føtter ved navnet ditt? Det hadde vært mer logisk med armer.
Jeg gleder meg til etter-bilde!

Anonymous said...

jeg betalte ikke skatt, men når jeg hører alle som har fått tilbake mange tusen så kunne jeg ønske.

Espen said...

Dere bør føle dere heldige. Jeg fikk 126 kroner igjen. Dere hørte riktig. 126. Føkk.

Tamara said...

Jeg får bare 375 kr igjen:(

Hahaha, Espen og jeg som trodde jeg hadde den minste summen:P I fjor fikk jeg litt over 5000 da...

Anonymous said...

Kult!
Jeg fikk ikke noe igjen på skatten.

Anonymous said...

haha, fet bil.
så fint, jeg fikk ingenting på skatten

Kristopher said...

kristin: "MIN BUKSE! MIN!!!"

hva er skatt forresten?
må vi betale INN igjen når vi jobber?
silly..

the actor said...

Jeg fikk 4000 igjen! Woohoo!

Anonymous said...

Ser ut til at du har arvet Tralla-la, vår tidligere russebil:D En meget elskverdig bil<3 Kos deg masse i russetia!