Sunday, April 13, 2008

Fargerik

Hejhejhallååå.
(Har noen lyst til å kjøpe billett til kongeparken av meg?
Selger den for 800-ish.
Thankyaverymuch)

Sjekk ut capsene Fargerike sponser oss med. Hot, not?
Vi malte bilen idag. Eller...de andre malte bilen, mens jeg malte jakka til pappa (som jeg LOVTE å ikke få maling på).


Og jeg og Martiss lakket neglene igår. MINE fab, mens Marte sine ble...ikke fab. Hu skulle fikse på strømpebuksa og gnei masse neglelakk utover antrekket sitt. Ånei, så synd.


Til imorgen er det gyminnlevering. Kanskje jeg bør gjøre noe. Koz dere og tenk på det med Kongeparken daaaa

15 comments:

the actor said...

Kjipt du ikke skal til Kongeparken, Arms!
Da får du ikke vist fram den ekstremt freshe lua di.

Anonymous said...

du har glemt å male hele neglen.

Arma said...

Neinei, den nederste fargen er bare veldig lys

Anonymous said...

høhø, beklager :P fresht!

Anonymous said...

Jeg vurderte å selge min og, men ombestemte meg :)
Så fint at jeg ikke er den eneste som har spist raffaello! Det er såå godt! :D

idafkof said...

Wow! Hvor fikk du den lekre capsen fra?

m said...

jøss, kunsteriske neglelakk! awesome. vil du gjøre sånn på mine?

Anonymous said...

hahah, liker neglelakkbildene du har vist hittil veldig godt. du er så flink!

Anonymous said...

KULT at ikke du heller skal til Kongeparken. Hvorfor?
Jeg har skrevet 7 sider gym....

Christine Tallulah said...

hvorfor skal du ikke til kongeparken? :O
capsen din var digg, si ifra om du vil selge den når russetida er over...salgsblogg?

Karoline said...

Jeg vil kjøpe billetten din, men siden jeg ikke er russ er vel det ingen god idè..

Linnéa said...

Hva skal du ha for capsen?

Kristopher said...

kjipt at du ikke får solgt billetten til kongeparken. legg med lua så får du GARANTERT solgt den. ;)

Bare Hanne said...

Give me neglelakk!

Arma said...

Kjanell-capsen er til salgs.
FEMHUNDRE kroner. Minst.