Saturday, April 12, 2008

Busy bee(tch)

Fy søren. Jeg er så opptatt. Flyr frem og tilbake. Igår var jeg på teater - Jeppe på berget. Starring Daniel. Applaus! Jeg fikk flashback da han og jeg hadde hovedrollene i et stykke, som heter Blackout, i 9.klasse. Herregud, så mange replikker vi glemte. Suffløren var aktiv hele tiden, for å sirre sånn.
Her er et høyst sjarmerende bilde etter forestillingen. Backstage.


Da jeg våknet idag var det ikke annet å si enn...
F A E N
Det snødde.
Etter sjokket bar det til byen og jobb der hvor Gina ble slått ned av en dukke. Det kan ikke beskrives hvor mye jeg fryder meg over at andre har det vondt. Jeg klappet og lo.
Jeg klappet og lo da jeg kom hjem også. For da hadde mamma dyttet en eske med frokostblanding ned fra bordet.

"ARMA!! KJØP DEG SJOKOLADE OG TACO!", skrek min kjære mor fra kjøkkenet. Da så jeg en papirlapp fly fra kjøkkenet og lande halvveis inn i stue-området.


Nei, nå må jeg runde av. Marte kommer nå. Vi skal gå i kjoler og pynte oss. Nei, vi skal ikke ut. Vi skal pynte oss for hverandre.

Poengløs blogging fra en poengløs utlending!

13 comments:

Espen said...

Poengløs blogging fra en poengløs utlending?
Godt poeng. Høhø.

Anonymous said...

Det gjorde faktisk syyyykt vondt, trur jeg dukker opp med en blåveis på skolen på mandag!!

Men jeg har fått meg en lærepenge, ikke uttrykk ditt hat for utstillingsdokker når de kan høre deg.

Anonymous said...

Den lappen gav du til meg :)

m said...

hahahahehe. kjenner meg igjen med poengløshet, du. litt utlending jeg også.

Lisa. said...

Haha. Du er så morsom Arma! XD

Jon said...

Jeg og vil ha maske!

Linnéa said...

What a nice maske!

Bare Hanne said...

Oo, fresh maske! Skal si moren din er greie, kan hun kaste langt?? ;)

Anonymous said...

ARMA! jenta mi

Julie said...

du er ikke poengløs arma! du er meningsfull<3

the actor said...

Så moro at du kom og så på!
Og så moro at Gina fikk igjen av dukkene!
Også så moro vi hadde det, da vi spilte Blackout, og fikk blackout...

Anonymous said...

Dailig dame, ja.
Fæncy negler du har fått deg!

Anonymous said...

Woah! Hjerne er digg.