Monday, March 10, 2008

PLANEN ER KLAR

Herregud, jeg vetke om jeg noen sinne har følt meg så poppis som nå...............
Jeg er opptatt hver eneste dag frem til 2047. Det har jeg et elsk-hat forhold til.
I påsken skal jeg ikke sitte hjemme. Jeg skal på hytteturer. Ja, i flertall.

Og kan jeg bare spørre om hvorfor det er så mange innom bloggiser på mandager?
Jeg, personlig, har vært innom alle norges blogger idag. Why? Fordi jeg skal levere en stil 23:55. Har jeg skrevet noe?
Nei.

Sånn ser forresten Mozilla ut hos meg i dette øyeblikk.


Jeg kan med fordel nevne at jeg ikke satte korken på en cola-flaske ordentlig på og la flaska nedi sekken. Hva skjedde? Cola på ALT. Ironisk nok skjedde dette samme dag som jeg var hos tannlegen. Og jeg som aldri drikker cola. Noen er ute etter meg.

7 comments:

Anonymous said...

Arma, har du satt av noen dager til meg? Er jeg med i planene?

*Ida* said...

ho ho. jeg fikk sniki til meg en ureglementert time idag :P (alt for å ødelegge planer)

m said...

haha. jeg ler.

Jon said...

Jeg tenkte skikkelig hardt på hva "Armak" var. I get it...

Linnéa said...

COLA ER DJEVELENS VANN

Anonymous said...

COLA LIGHT FFS

the actor said...

Mohaha! Jeg er ute etter deg. Husk onsdagen, i Rainlendar.