Thursday, March 06, 2008

Juni09

Jeg er litt bakvendt. Litt omvendt. Jeg er russ i år, men skal fortsette på skolen neste år. Riktignok bare med ti timer i uka. Og bosnisk som privatist.
Men ETTER det året skal jeg til Australia. Der skal jeg være et år og jobbe.
I løpet av det året skal jeg se flere steder:

Hovedsakelig Australia
















New Zealand





















Og på vei hjem skal jeg innom Cook Islands


















... og Fiji



















....og L.A.



















...og til slutt - før jeg er i Norge igjen - LONDON

















Jeg gleder meg ikke...
ikke i det HELE tatt.

12 comments:

Julie said...

wow.. skal du virkelig det? bare sånn reise helt random, og de hva som skjer?

Unknown said...

gleder du deg ikke? hvorfor drar du da?

Anonymous said...

Hva skal du jobbe som i Australia? :)

Arma said...

jeg skal jobbe som polakk:)

Anonymous said...

Enig med pistin her! jeg hadde gleda meg liksom...

the actor said...

Det blir flott! Dit vil jeg også!

Jon said...

Det blir bra sikker. Du kan ha sex med Aborginere, og få superinternasjonale barn! Ja? JA?!

Anonymous said...

Arma, kanskje jeg bare skal bli med. Jeg begynner å glede meg, på dine vegne!!

KamillaK said...

dritkul reiserute.

Lisa. said...

OJ! Det høres spennende ut :D

Eirin said...

herregud herregud herregud

Anonymous said...

Australia er et finfint land. Jeg skal studere der et halvt år, og jeg tror det blir livet. Du burde glede deg du og!

- Glitter