Wednesday, March 05, 2008

HVORFOR

Okei. Jeg skal avsløre hvorfor jeg våknet.
Dere husker kanskje at jeg kjøpte tjuefem pakker med tyggis på Torp?
HEHEHEHEHE, hhhhhvordan en tyggis (som tydeligvis var tygget) klarte å havne på innsiden av kneet mitt og klistre sammen beina mine midt på natta??? Nei, jeg aner ikke. Jeg bare våknet av at det var kliss på beinet mitt. Æ.S.J.
Dette betyr nye regler: Nå må tyggisen låses inne.

Og nå... over til noe mindre ekkelt. Jeg blir fascinert over at folk liker lommebøker. De snoker i lommebøker og tror at de kommer til å finne noe spennende. Derfor vil jeg burst your bubble ved å avsløre hva som er i min.

Her er den berømte lommeboka. Gullfarget. Noe som overhodet ikke reflekterer det som er inni.



















Tjueto kroner. Slå den.



















Kortleseren. Bare for å se om jeg fortsatt har null kroner på kortet:)



















Så har jeg syv kort.
- Medlemskort i filmklubben
- Det mest spennende kortet (det helt hvite) som er til Stortorvet and my work.
- Studentkort. Som gir meg 10% rabatt på topshop.
- Det gamle bankkortet mitt.
- Det nye bankkortet mitt.
- Kaffekort. Hver syvende kaffe gratis. SHABAM!
- Noe så kjedelig som et...sikkerhetskort.
























Siden jeg er lat og for at jeg skal slippe å snoke i deres lommebøker, så kan dere rett og slett fortelle meg her hva dere har i deres.

10 comments:

Anonymous said...

haha, jeg har rundt 20 kort i lommeboka, men bruker bare...3 elns.

Julie said...

Jeg har ikke lenger noen lommebok, etter at jeg mista den gamle i snøen utafor huset til Marte, og faren kom inn en halvtime senere med "pengepungen" min i mange småbiter. Den hadde sloss mot snøfreseren..

Så jeg trenger en ny lommebok. Eller helst en litt stor og søt pengepung som det er plass til litt av hvert i. Noen forslag anyone?

m said...

haha. ja and i love it:)
10 % på topshop, slett ikke verst. nei min lommebok inneholder null kontanter. svir av mye på kortavgift!

*Ida* said...

hundretusen kvitteringer. har arva galsken av mamma, hun har en kjøkkenskuff med slikt...

Anonymous said...

150 kr (sånn røfflig).
7 kort.
En sånn dings man lukker brødposer med.
To togbilletter (Kongsberg-Oslo S)
Tre kinobilletter (Mannen som elsket Yngve, Om forlatelse og Drageløperen).
En bussbillett (Oslo Bussterminal-Hvittingfoss).
En kvitering man ikke kan skjønne noe av, fordi det bare er tall.
Og til slutt en konsertbillett (Iron and Wine).
Dritinteressant.

Helene Sofie said...

Det jeg har i lommeboken er virkelig spennende. 891,50 kr. i cash, bank kort og gamle kvitteringer/kinobilletter!

Linnéa said...

For en grusom pengpung!!!
Jeg har ikke, jeg.. Mista 4 stykker på 3 mnd, da var det nok. Så nå har jeg tre kort litt overalt.

Lisa. said...

I got money! :D

Jon said...

Har ikke lommebok jeg. Bare en hard kortholder, som innholder masse skrot.

Anonymous said...

kondomer