Thursday, February 07, 2008

Gidderu å holde fremtida mi?

Okei, jeg trodde aldri jeg skulle si dette, men la gå - jeg har et liv.
Grunnen til at jeg blogger så sent er at jeg har faktisk vært opptatt. Ikke opptatt med å strikke, ikke opptatt med Home&Away, men opptatt med andre ting.
Idag har turen gått til Lillestrøm. Utdanningsmesse. Mange ble bare mer forvirret av den. Jeg ble ikke det.
Klokken fire begynte jeg på jobb. Gjesp.
Kvart over åtte ringer Viggo og sier at han skal hente meg.
KVART PÅ NI henter Viggo og Mo meg. Jeg satt på en trapp i Gågata og Marte trodde jeg var en narkoman som satt og drakk sprit.

Men JO, jeg har et liv fremover også!
Fredag: revyøvelser + konsert på kvelden
Lørdag: jobb + særemne (nerdy)
Søndag: revyrevyrevyrevy
Mandag: revyrevyrevy
Tirsdag: revyrevyrevy
Onsdag: REVYYYYY

Jeg regner med at alle kommer på REVYYY?

Noen bilder fra dagen - enjoy

7 comments:

Ragnhild said...

Så fine bilder av meg:)

the actor said...

Kom ikke Viggo før KVART PÅ NI?!
Da satt du drittlenge aleine etter vi dro! Stakkar.
Men hvavarejegskusi.. Jo! Revyen tar over uka mi, også.. og helga.. og dagene før revyen..
Men fy faen, så moro det blir.

Anonymous said...

OK ARMA - det bildet av deg var sykelig ekkelt

Julie said...

hva i ALL VERDEN er dte du har gjort med tenna dine på det bildet?

Arma said...

Jeg lager en av mine kjent spyttbobler:)

Espen said...

Hvis du ikke drakk sprit, hva drakk du da?

Stilige bilder. Likte særlig det aller første, det var ganske bra!

Jon said...

whatdapul? du er rar arma:)