Tuesday, January 08, 2008

Vi får vente til lørdagen

På lørdag er det ball for russen på Kongsberg Videregående Skole.
På lørdag skal jeg jobbe.
På lørdag skal jeg stenge Vero Moda og Toro stenger Jack and Jones.
På lørdag kommer jeg til å komme på ballet med strikkekjole.

Andre ting som skjer i livet mitt:
- Jeg har betalt russebilen - 4000kr. Vi skal hete De Syv Søstre. Hehehehehehehe.
- Jeg har generelt betalt ned mye gjeld.
- Marte og jeg har laget klubb. Med klubbarmbånd. Marte sa at hun kanskje kunne være crazy og bruke det EN dag!
- Nynorsken min er på TOPP! Grunn: Are Kalvø. BjørnE (norsklæreren) sier at det er fordi jeg er flink. Seff er jeg enig
- Nå har jeg sluttet med engelsk, media og fransk. Så da er jeg bare på skolen fjorten timer i uka. Blir gøy i Kongsberg i ett år til da. Heh. Nøøt?
- MacGyver er spennende (som alltid)

17 comments:

Anonymous said...

det BLIR gøy i kongsberg ett år til! <3

Anonymous said...

du har alltid så fine bilder av meg på bloggen. takk!

Ragnhild said...

Det Eveline egentlig mente var:"du har alltid så fine bilder av meg på bloggen. NÆÆT!"

Anonymous said...

Tenk da. Ett år til med MacGyver etter skolen. Kan det bli bedre?

Arma said...

ev, du gjør deg så fin på bilder atte

Anonymous said...

Haha. Vi holdt på å kalle oss det samme. De syv søstre. Jeg kjempa for det, men ble nedstemt. Såå jeg må si jeg liker navnet deres ;) Jeg kjempet også for 7th heaven, de 7 dødssynderne, og the 7 show. Tv 2 program er tingen.

Arma said...

DE SYV DØDSSYNDENE! DU KØDDER??? Okei, det var driiitbra da!

Espen said...

Dæven. Bare hvis du vil, så har du jo sikkert 137 års forbruk av grytekluter!

Arma said...

Espen, det er til lappeteppet. Haha. Men vi har vurdert det som backupløsning!

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

Linnéa said...

Det lappeteppet der - det er en ting du bare gjør en gang i livet.

toro said...

hey, nice header arms.

Arma said...

NÆÆÆT

Unknown said...

hahaha, evelyn altså

Anonymous said...

er ikke jeg med i klubben?

Eirin said...

Så bra det ble!

Arma said...

Da må vi lage armbånd. De detter jo av. Kanskje vi skal ta det som et hint?